حساب سفر

۱۳۹۳/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۵۸

سفر به‌نقاط سیاحتی و زیارتی همراه با دوستان، اقوام و آشنایان، یکی از تفریحات همیشگی ما ایرانی‌ها بوده و هست. به‌هرحال در طول سال چندبار فرصت این‌کار پیش می‌آید تا خستگی ناشی از مشغله زندگی روزمره را رفع کنیم. بدون تردید، مهم‌ترین مساله‌یی که در طول مسافرت با آن روبه‌رو خواهیم شد، مخارج گوناگون آن مثل هزینه غذا، اقامتگاه و غیره است و هر کدام از همسفران باید سهم خود را از این هزینه‌ها پرداخت کنند.

در ابتدای ورود به‌اپلیکیشن اندرویدی «حساب سفر»، باید یک حساب مشترک تعریف کنید و اعضای آن را با اختصاص درصد مشارکت به آنها، مشخص کنید. با اشاره روی دکمه «ذخیره حساب مشترک» به‌صفحه جدیدی انتقال می‌یابید که میزان بدهکاری یا طلبکاری افراد در جلو نام آنها نشان داده می‌شود. بدیهی است چون هنوز هزینه‌یی را ثبت نکرده‌اید، اطلاعاتی برای نمایش دادن وجود ندارد.

برای افزودن تراکنش، باید نخستین آیکن بالای صفحه از سمت چپ را لمس کنید. در این بخش می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود از قبیل تاریخ، نوع تراکنش (هزینه یا درآمد)، شرح یا عنوان تراکنش، انتخاب شخصی که هزینه را تقبل کرده، مشخص کردن افرادی که در این تراکنش مشارکت دارند و در آخر مبلغ را وارد کنید. دکمه ذخیره اطلاعات نیز درپایین صفحه و در کنار فیلد مقدار قرار گرفته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر