حضور تولیدکنندگان برندهای جهانی کودک در تهران

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۷۳۹


گروه صنعت و معدن به دنبال ایجاد شرایط جدید اقتصادی پس از تحریم‌ها، نمایشگاه‌های بین‌المللی و گردهمایی‌های تولیدکنندگان دربخش‌های مختلف اقتصاد رونق گرفته است. به گفته فعالان اقتصادی، توسعه مبادلات بین‌المللی، ‌کسب درآمدهای ارزی، ‌ایجاد فرصت‌های شغلی که منجر به کاهش بیکاری درسطح جامعه می‌شود، گسترش فناوری‌های پیشرفته و بحث توسعه مناسبات کشورها که از برنامه‌های کلان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است که تسهیل برگزاری این نمایشگاه‌ها باید در شرایط پس از تحریم، برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی، در دستور کار مسوولان امر قرار گیرد. در این راستا، ششمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک

(MBC 2015) با حضور واحدهای تولیدی و ارائه‌دهنده کالاها و خدمات این حوزه، 23 شهریورماه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌ها و‌ نمایندگی‌های کشورهای مختلف ازجمله آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، امارات و انگلستان حضور خواهند داشت و توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، از مهم‌ترین اهداف این گردهمایی است.

مشاهده صفحات روزنامه