تولد دوباره سینما «آبادان» پس از ۱۲ سال

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۸۸۱

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» اعلام کرد به‌زودی بازسازی سینما «آبادان» شهر آبادان به پایان می‌رسد و این سالن پس از ۱۲ سال دوباره آماده نمایش فیلم می‌شود. به گزارش مهر، محمود کاظمی مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات بااشاره به بازسازی سینما «آبادان» در شهر آبادان گفت: ۲ماه پیش مدیریت 3سینمای تعطیل شده آبادان به حوزه هنری تحویل داده شد و در همین راستا موسسه بهمن سبز مسوولیت بازسازی سینما آبادان را که در گذشته با نام سینما سهیلا فعالیت می‌کرد، برعهده گرفت.

وی بااشاره به اینکه این سینما نزدیک به ۱۲سال است که تعطیل شده، بیان کرد: با اینکه آبادن یک شهر فرهنگی و فرهنگ‌دوست است که در گذشته و بیش از ۱۲سال سینما داشته است، اما امروز سالن سینما ندارد. مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» تاکید کرد: نزدیک به ۲ماه است که کار بازسازی این سینما را برعهده گرفتیم که در حال حاضر تنها ۲۰درصد از کل کار بازسازی باقی‌ مانده است و امیدوارم به‌زودی این سینما با ظرفیت ۲۵۰صندلی افتتاح شود. سیستم‌های صوت و تصویر سینما «آبادان» به‌روز می‌شود و صندلی‌ها و کف سالن نیز تعویض شده است. وی بااشاره به اینکه در آبادان کار کردن با دمای ۵۰درجه سخت است، توضیح داد: این سینما قرار بود عید فطر افتتاح شود ولی محقق نشد و امیدوارم بتوانیم تا ۲۰روز آینده آن را افتتاح کنیم. البته باتوجه به اینکه متراژ سینما آبادان کم است، نمی‌توانیم آن را به ۲سالن تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» ادامه داد: ۲سالن سینمای دیگر در این شهر وجود دارد که امیدوارم برای بازسازی آن مدیران شهر به کمک حوزه هنری بیایند، چراکه بازسازی چنین سالن‌هایی که کاملا فرسوده است، بسیار سخت است. کاظمی در پایان گفت: سینما «آبادان» در صورت موافقت مدیران و مسوولان شهر به سینما «آزادی» تغییر نام می‌دهد.

مشاهده صفحات روزنامه