واکنش دولت به نامه «علی مطهری»

۱۳۹۳/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۹۸

پس​از انتشار نامه علی مطهری به رییس‌جمهور درباره تعیین تکلیف متهمان پرونده انتخاباتی سال88، سخنگوی دولت نسبت به این نامه نیز عکس​العمل نشان داد.

نوبخت درباره نامه علی مطهری نماینده مجلس که ضمن آن با غیرقانونی خواندن موضوع حصر، رییس‌جمهور را تهدید به سوال کرده بود، گفت: آقای مطهری نماینده محترم، شجاع، متدین و صریح‌اللهجه هستند و براساس آنچه وظیفه قانونی خود است اظهارنظر می‌کند اما قطعا همه اطلاعات پیش ایشان نیست، دولت در پاره‌یی موارد که ضروری نمی‌داند، موضوعی را رسانه‌یی نمی‌کند. دولت قطعا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست.»

نوبخت ادامه داد: «شما نباید از دولت اعتدالگرا که با تدبیر کار می‌کند، انتظار داشته باشید که در حد یک خبر حرف‌هایی در جهت اقناع احساسات مردم بزند و این موضوع را کافی بداند. ما می‌خواهیم به آرامش واقعی جامعه توجه کنیم.» لازم به یادآوری است که علی مطهری روز سه‌شنبه نامه‌یی را خطاب به رییس‌جمهور منتشرکرد که در آن نسبت به موفقیت‌های دولت در صحنه سیاست خارجی و اقتصاد، خواستار توجه ویژه شخص رییس‌جمهور، برای تحقق وعده‌های انتخاباتی درباره تعیین تکلیف متهمان حادثه انتخابات سال88، شده بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر