مشکل سد داریان پاوه درحال رفع شدن است

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۷۸۹

کرمانشاه|

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی کرمانشاه اعلام کرد که اشکال فنی در سد داریان پاوه رخ داده است که اکنون درحال رفع آن هستیم. کیاست امیریان دیروز در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: یکی از لوله‌های خطوط فرعی انتقال آب سد داریان دچار مشکل فنی شده و در پی آن آب وارد اتاقک سد شده است.

وی با بیان اینکه مشکل ایجاد شده جدی نیست، گفت: اکنون کارشناسان شرکت آب منطقه‌یی در حال برطرف کردن مشکل هستند و به نظر می‌رسد حداکثر تا 2 روز آینده به‌طور کامل برطرف شود. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی کرمانشاه با بیان اینکه میزان خسارت به سد داریان جزیی است، تصریح کرد: دیواره سد و سایر بخش‌های آن سالم است و جای نگرانی وجود ندارد.

فرماندار پاوه نیز امروز شکستگی دیواره سد داریان را تکذیب کرد و افزود: سد داریان و تاسیسات نیروگاهی دو مقوله مجزا از همدیگر هستند و مشکل به وجود آمده در نیروگاه ربطی به سد ندارد.

پرویز ایده‌‌پور در این باره اظهار کرد: ساعت 10 دوشنبه شب (21 فروردین) بر اثر شکستگی لوله تخلیه آب شیر پروانه‌یی نیروگاه، مقادیری از آب وارد طبقه تحتانی نیروگاه داریان شد که حجم آب ورودی بیشتر از ظرفیت پمپ‌های تخلیه‌کننده نشتی نیروگاه بود که این موضوع باعث آبگرفتگی در این بخش از نیروگاه شد اما با تمهیدات معمول به سرعت آبگرفتگی کنترل شد و پیش‌بینی می‌شود شرایط در 24 ساعت آینده به حالت عادی برگردد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر