افزایش خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۲۱۹

اردبیل| معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک در مورد راه‌اندازی سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین صنعت برق نسبت به عملیاتی کردن ۲۰خدمت در سال‌ جاری اقدام خواهد شد. مهندس مسعود عباسی در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل اظهار کرد: درحال حاضر 5 خدمت با عنوان‌های درخواست پیگیری انشعاب، رویت قبوض، تغییر نام، پرداخت هزینه انشعاب و افزایش و کاهش قدرت انشعاب با همکاری دفتر ICT و دفتر فروش و خدمات مشترکین درحال بهره‌برداری است.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف دولت الکترنیک، سامانه طراحی و نظارت براساس سیستمGIS به صورت الکترونیکی و برای نخستین بار در کشور در شرکت توزیع عملیاتی شده است. معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: نرم‌افزارهای سیستم مدیریت و فرآیندمحور که قابلیت خودکارسازی و مکانیزه کردن فرآیندها و الکترونیکی کردن سرویس‌ها و خدمات سازمان را با حداقل برنامه‌ریزی دارند و امکان فراخوانی و درج اطلاعات و یکپارچه‌سازی از سایر فرآیندهای سازمانی از طریق نرم‌افزارهای فوق میسر می‌شود درحال استقرار در شرکت هستند.

عباسی افزود: در همین راستا و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای استفاده از دانش بومی برای استقرار و مدیریت نرم‌افزارهای مذکور رایزنی کرده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت سازمان پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در این راستا استفاده کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه