اعتبارسنجی و بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان بانک گردشگری

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۰۸۵
اعتبارسنجی و بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان بانک گردشگری

گروه بانک وبیمه|

مدیرعامل و مدیران عالی بانک گردشگری در شهر مقدس مشهد با جمعی از فعالان اقتصادی و مشتریان ویژه استان خراسان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این دیدار علی‌اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری در سخنانی گفت: رابطه پایدار و پیوسته با فعالان اقتصادی مستلزم در نظر گرفتن نیازها و منافع دو طرف است که این جلسه نیز با هدف آشنایی مستقیم با دغدغه‌های فعالان این استان برگزار شده است مدیرعامل بانک گردشگری با ارائه گزارشی درخصوص شرایط کنونی بانک در حوزه‌های مالی و خدماتی و نیز شبکه شعب افزود: به دنبال این هستیم که دامنه وسیعی از خدمات مالی و پولی را به مشتریان عرضه کنیم که گسترش خدمات ارزی، ارتقای خدمات فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و تسهیل ارائه خدماتی چون ضمانتنامه‌های بانکی و بسته‌های اعتباری از مهم‌ترین این اقدامات است. وی افزود: مدیران عالی بانک گردشگری با انتخاب استان خراسان و شهر مشهد به عنوان نخستین مقصد سفر استانی علاوه بر جنبه‌های معنوی وجود بارگاه مقدس امام رضا(ع) بر ظرفیت‌های عظیم اقتصادی این استان به ویژه در حوزه گردشگری صحه گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: در راستای رفع دغدغه‌های سپرده‌گذاران و فعالان اقتصادی، هیاتی از مشاوران مجرب و حرفه‌یی بین‌المللی اقدام به اعتبارسنجی و بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان بانک گردشگری کرده و سازمان نیز تغییر اساسنامه‌ها و دستورالعمل‌ها را بر این مبنا و دیدگاه‌های متخصصان در دستور کار قرار داده است. سفری با اشاره به سیاست‌های کلان دولت در راستای تقویت بخش خصوصی و توسعه کسب وکار تاکید کرد: امیدواریم به عنوان یک بانک معتبر و خوشنام بتوانیم همسو با سیاست‌های دولت محترم و با تداوم سیاست مشتری‌مداری و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های کلانی که در حوزه‌های متنوع گردشگری داشته‌ایم، آینده‌یی روشن و بانکی قدرتمند را با تکیه بر اعتماد مشتریان شکل دهیم و دغدغه‌های فعالان اقتصادی را به حداقل ممکن برسانیم. براساس این گزارش در این دیدار فعالان اقتصادی و مشتریان ویژه، پیشنهادات، خواسته‌ها و دغدغه‌های خود را با مدیران ارشد در میان گذاشتند که توضیحات لازم توسط معاونان و مدیران مربوطه ارائه شد.