تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به‌کار کرد

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۵۴۳
تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به‌کار کرد

در مراسمی با حضور «رضا کامران»، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک گردشگری بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل ۲۴ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد. گفتنی است، این مرکز بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است. مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم می‌توانند با تماس با شماره ۲۳۹۵۰ از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه‌روز بهره‌مند شوند.