خدمات پس از فروش ایران خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکتهای ارائهکننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.
به گزارش«تعادل» به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: شرکت ایساکو امسال در بین 40شرکت خودروساز داخلی و خارجی برای هشتمین دوره متوالی در ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام میشود موفق به کسب جایگاه نخست شد.
سیدرضا حسینی با اشاره به اینکه دستیابی 8 سال متوالی به مقام نخست نتیجه تلاشهای شبانهروزی همه همکاران و نمایندگیهای ایساکو است، اظهار کرد: کسب این موفقیت نتیجه اهتمام مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و زحمات همه عوامل تامین و تولید است و باید از نمایندگیهای ایساکو که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار گرفتند، قدردانی کنیم.
او ارزشمندترین بخش نتایج امسال را روند رو به رشد رضایت مشتریان و کسب بالاترین سطح اعتماد مشتریان براساس نظر مثبت اعطایی آنها به خدمات ارائه شده توسط شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست و افزود: این موضوع که مشتریان نظر مثبتی به خدمات ایساکو داشتهاند، مایه دلگرمی ماست. حسینی افزود: تلاش کردیم با وجود سختگیرانهتر شدن نحوه ارزیابیها و ارتقای کیفی در حوزه بازرسی با ارائه طرحهای نوین خدماترسانی و خلق ارزشهای برتر برای مشتریان در راستای ارتقای کیفیت و بهبود مستمر و کسب استانداردهای جهانی در ارائه خدمات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداریم. وی تاکید کرد: نگاه ایساکو ایجاد تحول در خدمات پس از فروش است که اعلام نتایج نشان میدهد مسیر حرکت براساس برنامهریزی اهداف سازمان پیش رفته است. لازم به ذکر است، ویژگی مهم این دوره از ارزیابیها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که موجب شد بررسیها بسیار سختگیرانهتر صورت گیرد. بر همین اساس شرکت ایساکو با 800 نمایندگی در سراسر کشور توانست در صدر شرکتهای خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.