اخبار
حضور فعال بانک رفاه در نمایشگاه کیش
بانک رفاه با هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکتهای فعال اقتصادی در پنجمین نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک، بیمه و خصوصیسازی کیش و دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایهگذاری کشور حضور فعال و باشکوه داشت.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، مدیران بانک رفاه در مذاکره با شرکتها و سازمانها ضمن تشریح سیاستهای کلان بانک و همچنین خدمات رقابتی بانک، بر حمایت و حضور حداکثری بانک در حوزههای مختلف اقتصادی کشور تاکید کردند و اظهار داشتند: بانک رفاه با توجه به ظرفیتهای ویژهای که در اختیار دارد و با عنایت به توان رقابتی خود، قادر است طیف متنوعی از خدمات و محصولات بانکی را متناسب با نیازهای گروههای مختلف مشتریان به ایشان ارایه کنند.
بانک رفاه در این دوره از نمایشگاه که به مدت 4 روز و در محل نمایشگاه بینالمللی کیش برگزار شد با برپایی غرفه معرفی محصولات و خدمات، به حاضران در نمایشگاه نیز مشاورههای مالی ارایه کرد.
پنجمین نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک، بیمه و خصوصیسازی کیش از 30 مهرماه الی سوم آبان ماه سال جاری برگزار و طی آن نشستهای تخصصی مختلفی برگزار شد و سخنرانان برجسته داخلی و خارجی به تشریح مباحث مرتبط با حوزههای بورس، بانک، بیمه و خصوصیسازی پرداختند.
گسترش خدمات کارت در سامانه بانکپاسارگاد
با گسترش ارایه خدمات در سامانه بانکداری مجازی بانکپاسارگاد، مشتریان قادر هستند امور بانکی خود را در کوتاهترین زمان و با امنیت بسیار بالا، انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی بانکپاسارگاد، در این سامانه خدمات سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات، چک و خدمات ارزی قابل ارایه است. بر این اساس مشتریان میتوانند در بخش کارت خدمات متنوعی مانند درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی، انتقال وجه کارت به کارت (حساب اصلی و حساب فرعی)، انتقال وجه مستمر کارت به کارت (انتقال وجه زماندار به تاریخ آینده)، انتقال وجه کارت به کارت گروهی (از یک کارت به چندین کارت)، پرداخت قبض از سپرده و کارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات از پایانههای مختلف، تعیین سقف انتقال از کارت از پایانههای مختلف، مسدود نمودن کارت، امکان خرید شارژ اپراتور تلفن همراه، امکان اخذ موجودی کارتهای پاسارگاد و امکان پرداخت قبض همراه اول مستمر در منوی خدمات قبض ارایه میشوند. همچنین در بخش کارت اعتباری خدماتی همچون مشاهده جزئیات پرونده کارت اعتباری، نمایش دورههای صورت حساب کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی کارت اعتباری قابل دریافت است.
مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتریان است.
ضریب نفوذ بیمه عمر به 15 درصد افزایش یافت
گروه بانک وبیمه|رییس بیمه مرکزی گفت: در طی ۷ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۷ ضریب نفوذ بیمه به ۱۵ درصد رسیده، که ضرورت دارد بورس، بانک و بیمه با هم تعامل بیشتری داشته باشند و کمیته ثبات بازارهای مالی در این راستا ایجاد شود.
.به گزارش تعادل، غلامرضا سلیمانی امیری، رییس کل بیمه مرکزی گفت: طی ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۷ ضریب نفوذ بیمه به ۱۵ درصد رسیده، او همچنین تاکید کرد که بورس یانک و بیمه باید با هم تعامل داشته باشند و کمیته ثبات بازارهای مالی در این راستا ایجاد شود.
غلامرضا سلیمانی امیری در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصیسازی گفت: معمولا بازارهای مالی از جمله بیمه سطح کار آمدی نظام تامین مالی را در کشور رقم میزند به عبارتی رشد اقتصادی مستلزم فعالیت بانک داری بورس و بیمهگری است.
وی افزود: تصمیمگیریها بر دیگر ارکان لازم است . اگر وضعیت یک بخش خوب و وضعیت بخش دیکر خوب نباشد درست نیست فضای تعامل باید بین بانک بورس و بیمه بیشتر باشد. صنعت بیمه از طرق مختلف از جمله خرید اوراق از بازار سرمایه منابع ایجاد میکند.
سلیمانی امیری ادامه داد: ما نیاز داریم که ریسکهایی را که به واسطه تحریمها به داخل برگشته را از کشور خارج کنیم. در بحث ارز مجازی هم در بخش بیمهای میتوانیم فعالیت داشته باشیم، وقتی ما از طریق بلاک چین وارد شویم، ضعف کمتری را تحمل خواهیم کرد.
وی گفت: ما نیاز به یک کمیته ثبات مالی داریم، ما آمادگی تاسیس شرکت بیمه مشترک با بیمههای خارجی را داریم. علاوه بر این باید فعالیتهایی انجام در جهت تدوین مقررات درباره نحوه فعالیت استارتاپها انجام دهیم. پیشنهاد میکنم که برای سالهای بعدی نمایشگاه بورس درباره محور خاصی باشد و در آن محور خروجی داشته باشد.