کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیلزدگان
همراه اول در راستای حمایت هر چه بیشتر از سیلزدگان، ۱۵۰ میلیارد ریال صرف تأمین اقلام اساسی این خانوارها کرد.
به گزارش تعادل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیلزدگان و در چارچوب مسوولیت اجتماعی خود، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده
اختصاص داد.
این اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالاهای ضروری خانوادههای آسیب دیده از سیل میشود.
پیش از این همراه اول با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای اقدامات مسوولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سیل زده را رایگان اعلام کرده بود.
این اقدامات همزمان با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به مناطق سیل زده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفت.
با گسترش آسیبها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تأمین مایحتاج ضروری سیلزدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی، ارسال ٦٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل، و نیز اعزام تیمهای جهادی متشکل از کارکنان داوطلب این شرکت انجام شد.
همچنین کارکنان همراه اول یک روز حقوق خود را به مناطق سیل زده اهدا کردند.