نقص فنی در کیس هوشمند آیفون

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۲۷۹
نقص فنی 
در کیس هوشمند آیفون

انگجت| اپل اعلام کرد باتری کیس هوشمند خود که از ژانویه تا اکتبر سال گذشته میلادی به فروش رفته را به‌صورت رایگان تعویض می‌کند. این برنامه تعویض شامل کیس‌های هوشمند گوشی‌های آیفون XS، XS MAX و آیفون XR می‌شود. علت این کار درست شارژ نشدن باتری کیس‌های هوشمند اعلام شده است. به گزارش دیجیاتو، هر کاربری که کیس هوشمند (Smart Case) مخصوص پرچمداران سال گذشته کمپانی کوپرتینویی را خریداری کرده است، می‌تواند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های اپل استور یا هر فروشنده مجاز دیگر، کیس خود را به‌رایگان تعویض کند. ممکن است برخی از باتری‌ها زمانی که به منبع تغذیه متصل شده‌اند شارژ نشوند، یا اینکه اگر آیفون را به آن متصل کنید نتواند گوشی را شارژ کند. اما تفاوت کیس هوشمند اپل با دیگر کیس‌ها در چیست؟این کیس به سادگی به آیفون متصل شده و توسط سیستم‌عامل اپل شناسایی می‌شود. پس از متصل کردن کیس به آیفون، باتری داخل آن به عنوان باتری دوم برای آیفون شناخته می‌شود و در نتیجه درصد آن را نیز به کاربران نشان می‌دهد. این کمپانی همچنین برچسب امنیتی به برنامه تعویض نزده و صرفا مشکل آن را در شارژ نکردن گوشی اعلام کرده است. اپل به کاربران اعلام کرده که از تاریخ خرید این کیس هوشمند، به مدت دو سال وقت دارند تا آن را تعویض کنند. در این صورت از آن جایی که مشکل کیس هوشمند اپل محدود به شارژ نکردن گوشی می‌شود، فروشگاه‌های دیگر نیز می‌توانند کیس را برای کاربران تعویض کنند و نیازی نیست حتما به فروشگاه‌های رسمی اپل مراجع کنید.