صدا و سیما باید به نفع صندوق رای تبلیغات کند، نه یک جناح خاص
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: رسانه ملی در بحث برنامهسازی سیاسی فقط روی یک بخش یا جناح تمرکز میکنند و بقیه جنبهها یادشان میرود و جالب است به جای اینکه تنوع دهند و بخواهند تمامی قشرها و جریانها را پای تلویزیون بکشند، همین بخش را هم از زاویه دید یک عده خاص میبینند. طبیه سیاوشی در گفتوگو با ایلنا، درباره اینکه چرا این روزها، صداو سیما که عنوان ملی را با خود دارد به جای ایجاد همبستگی و وحدت به برخی حواشی در جامعه دامن میزند، گفت: امروز در آستانه انتخابات مجلس هستیم و باید رسانه ملی فارغ از اینکه بخواهد به نفع نماینده و جناحی تبلیغ کند به نفع صندوقهای رأی تبلیغات انجام دهد و موجبات همدلی، اعتمادسازی و وحدت را در میان مردم به وجود آورد. این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل فقدان شدید چنین دیدگاهی، تاکنون رسانه ملی نتوانسته است اعتمادسازی و انسجام پروری که نیاز امروز کشور ماست و بهشدت هم ضرورت دارد را به وجود بیاورد. وی با اعتقاد به اینکه صداوسیما نه تنها در برنامهسازی برای مواقعی مانند انتخابات ناموفق عملکرده است بلکه در ایجاد برنامههای سرگرمکننده هم آنطور که باید و شاید اقدام نکرده، عنوان کرد: امروز رسانه ملی حتی فراموش کرده است که باید برای جامعه برنامههای سرگرمکننده بسازد، برنامههایی که میتواند مردم را جذب این رسانه کند و به جذابیت تلویزیون بیفزاید.