اخبار
افزایش سقف انتقال کارت به کارت در پاسارگاد
بهمنظور رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه غیرضروری به شعبهها، سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانکپاسارگاد افزایش یافت. به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، این بانک جهت ایجاد زمینه برای کاهش مراجعه حضوری به شعبهها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنتبانک، موبایلبانک، دستگاههای خودپرداز و کیوسکها را به مبلغ 100 میلیون ریال افزایش داد. سقف انتقال وجه از طریق دستگاههای Pin Pad این بانک نیز مبلغ 150 میلیون ریال است. پیش از این نیز سقف برداشت نقدی با کارتهای نقدی بانکپاسارگاد از طریق دستگاههای خودپرداز این بانک، به مبلغ 5 میلیون ریال افزایش یافتهبود. بانکپاسارگاد علاوه بر اقدامات یادشده، کارتهای نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی میشوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبهها، تا اسفند سال 1399 بهطور خودکار تمدید کرد. مشتریان میتوانند با بهرهمندی از سامانههای بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد اعم از بانکداریمجازی، همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفنبانک و سامانه #720* اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبهها دریافت کنند. گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانکپاسارگاد به آدرس
https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاعرسانی این بانک به شماره 82890 به صورت شبانهروزی، آماده پاسخگویی به سوالات هممیهنان است.
دریافت سه گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز
شرکت بیمه البرز موفق به دریافت سه گواهینامه «ISO 9001: 2015، ISO 10002: 2018» و «ISO 10004: 2018» شد. به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، این شرکت در سال 1398 توانست دو گواهینامه استاندارد بینالمللی ایزو 10002 و ایزو 10004 را که به ترتیب مربوط به استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان و نظارت و ارزیابی رضایت مشتریان است، دریافت کند. همچنین بیمه البرز در سال جاری با اعمال استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت توانست گواهینامه ایزو 9001 خود را که سالهاست دریافت کرده است، مجددا تمدید کند. این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز در سال جاری با کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی و تسریع دررسیدگی به شکایات مشتریان، نظاممند کردن ارتباط با مشتریان و انجام نظر سنجی های علمی و هدفمند به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان توانست گواهینامههای ایزو 10004 و ایزو 10002 را دریافت کند که این امر در نهایت به افزایش رضایت مشتری میانجامد. بر همین اساس موفقترین سازمانهای دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگیهایی که از نظر مشتری دارای ارزش است، مورد سنجش سازمان بینالمللی ایزو قرار میدهند و سازمانهایی که موفق به اخذ این گواهینامههای بینالمللی میشوند، سازمانهای مشتری مداری هستند که با بررسی و رسیدگی شکایت مشتری را به رضایت مشتری تبدیل میکنند.
کمک ۴۵۰ میلیارد تومانی بیمه به وزارت بهداشت
رییس کل بیمه مرکزی در نامهای دستور پرداخت حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای کمک به رفع بخشی از مشکلات نقدینگی از سوی صنعت بیمه به وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا را صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی، در پی تلاشهای موثر صنعت بیمه در راستای تقویت کادر بهداشت و درمان و مسوولیتپذیری اجتماعی در حوزه گسترش چتر امنیت و آرامش برای تمامی هموطنان، رییس کل بیمه مرکزی از پرداخت سریع مطالبات وزارت بهداشت توسط شرکتهای بیمه خبر داد. غلامرضا سلیمانی در این خصوص با اشاره به نامه وزیر اقتصاد مبنی بر مساعدت حداکثری صنعت بیمه با سربازان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، اعلام کرد: حمایت همهجانبه از مراکز درمانی که در صف اول مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار دارند وظیفه تمامی دستگاههای اجرایی است و صنعت بیمه نیز به تمامی تعهدات قانونی و مسوولیتهای اجتماعی خود عمل خواهد کرد. رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از توجه تمامی بخشهای اقتصادی برای کنترل و مهار تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا از تسهیلگری در امر پرداخت عوارض بیمهنامههای شخص ثالث به وزارت بهداشت سخن گفت و افزود: با توجه به شرایط خاص و با تاکید وزیر اقتصادی و امور دارایی، فرایند پرداخت عوارض تسهیل شده و روز گذشته طی نامهای دستور پرداخت حدود ٤ هزار و پانصد میلیارد ریال برای کمک به رفع بخشی از مشکلات نقدینگی از سوی صنعت بیمه به وزارت بهداشت صادر شد. رییس شورای عالی بیمه از بسیج بیست و چهار شرکت بیمه برای تامین سریع بودجه لازم برای ایفای تعهدات خود در قبال نظام سلامت کشور به عنوان یک حرکت مسوولانه و شایسته تقدیر یاد کرد و گفت: بیمه مرکزی و تمامی شرکتهای بیمه تاکنون در تمامی صحنهها حضور موثر داشتند و امروز نیز برای بازگرداندن شرایط به حالت عادی و تامین تجهیزات مورد نیاز شبکه بهداشت و سلامت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.