توئیتر مسوول رسیدگی به شکایات را در هند تعیین کرد
توئیتر در راستای همخوانی با قوانین جدید فناوری اطلاعات هند، فردی را به عنوان مسوول پاسخگویی به شکایات در این کشور تعیین کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، توئیتر مسوول پاسخگویی به شکایات کاربران در هند را تعیین کرد. این در حالی است که پس از بالا گرفتن تنشها میان این شبکه اجتماعی و دولت هند، چند روز قبل مدیر همخوانی توئیتر نیز تعیین شده بود. در وب سایت امریکایی توئیتر نام «وینای پراکاش» به عنوان مسوول جدید پاسخگویی به شکایات ذکر شده است. علاوه بر آن اطلاعات تماس با وی و همچنین فرآیندهای مورد نیاز برای گزارش موارد نقض قوانین توئیتر نیز در وب سایت آمده است. روز پنج شنبه توئیتر اعلام کرد یک مسوول پاسخگویی به شکایات موقت را برای همخوانی با قوانین جدید فناوری اطلاعات هند تعیین میکند. همچنین این شبکه اجتماعی تصمیم دارد مسوول دایمی این پست را طی ۸ هفته مشخص کند. قوانین فناوری اطلاعات جدید هند از اواخر ماه مهاجرایی شده و هدف آن قانونمند کردن محتوای شبکههای اجتماعی و همچنین وادار کردن این پلتفرمها به پاسخگویی سریعتر نسبت به درخواستهای قانونی برای حذف پستها و اشتراکگذاری اطلاعات منتشرکنندگان پیامها است.