رصد مداوم دیدگاه مخاطبان پرتال آبفای استان اصفهان
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: همه روزه پس از انتشار اخبار در پرتال این شرکت به نشانیwww.abfaesfahan.ir تعدادی از مخاطبان در بخش «دیدگاه» که در قسمت پایانی هر خبر قرار دارد، اقدام به نوشتن نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خود میکنند که این دیدگاهها هر روز توسط کارشناسان روابط عمومی رصد و برای تهیه پاسخ مناسب به معاونان و مدیران مربوط ارسال میشود. مهرداد خورسندی افزود: همچنین در پرتال آبفای استان اصفهان بخشهایی با عنوان «ارتباط با ما»، «ارتباط با مدیرعامل» و «ارتباط با مدیران خودگردان» وجود دارد که بسیاری از مشترکین شرکت، سوالات و درخواستهای خود را در آن مطرح میکنند. وی افزود: دفتر روابط عمومی نیز این درخواستها را جمعآوری و جهت تهیه پاسخ مناسب به حوزههای مختلف ارجاع میدهد. سخنگوی آبفای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون تعداد 254 دیدگاه از سوی مخاطبان در پرتال شرکت ثبت و برای 168 دیدگاه، پاسخ مناسب تهیه و منتشر شده است افزود: در بسیاری از موارد، درخواستهای مخاطبان نیاز به پیگیری تلفنی و حضوری دارد که توسط مدیران و کارشناسان حوزههای مختلف انجام میشود. مدیر روابط عمومی آبفای اصفهان در پایان سخنانش به افزایش تعداد تماسهای مردمی با سامانه 122 در تابستان امسال به دلیل کاهش شدید فشار و قطع آب در شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ اشاره کرد و گفت: به منظور کاهش زمان انتظار شهروندان، فرمی با عنوان «سامانه 122» در پرتال شرکت اضافه شده است که مشترکین میتوانند درخواست خود را در این فرم ثبت و پیگیری کنند و نیاز به برقراری ارتباط تلفنی ندارند.