پاسخگویی به شکایات بیمهشدگان از طریق سامانه ۱۶۶۶
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران، از پاسخدهی به بیمهشدگان و موسسات از طریق سامانه مدیریت ارتباط با شهروندان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، علیرضا نمازی با اشاره به اینکه سامانه پاسخ گویی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران از سالها پیش در راستای
پاسخ دهی به سوالات، شکایات و مشکلات بیمهشدگان و موسسات راهاندازی شده گفت: تا پیش از این بیمهشدگان و موسسات با تماس با سامانه ۱۶۶۶ موارد خود را مطرح میکردند که در ابتدا توسط کارشناسان لایه اول به صورت کشوری مورد بررسی قرار میگرفت.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران افزود: در صورتی که سوال مربوط به استان خاصی بود به آن استان وصل میشد که در استان تهران حدود ۹ نفر از کارشناسان حوزههای مختلف پاسخگوی سوالات بودند، البته استان تهران بیشترین تماس را از طرف بیمهشدگان و موسسات داراست.
او تصریح کرد: پس از بررسیهای جامع و به منظور پاسخ دهی دقیقتر، علمیتر، ثبت و ضبط پاسخها و حذف هدر رفت نیروی انسانی مقرر گردید، سامانه ۱۶۶۶ به سامانه مدیریت ارتباط با شهروندان تغییر یابد؛ لذا در این خصوص سوالها با پاسخهای مرتبط در اختیار کارشناسان لایه اول قرار گرفت؛ همچنین سوالات اختصاصی از طریق کارتابل به صورت کتبی همراه با صوت به کارشناسان تخصصی مرتبط انتقال مییابد.