ایران برای حذف دلار از معاملاتش آماده می‌شود

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ۰۳:۵۴:۴۵
کد خبر: ۲۰۴۰۲۷

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: سال جدید سال پیروزی‌های مکرر و موفقیت‌های پی‌درپی خواهد بود و با گشایش اقتصادی و با بهترشدن وضعیت معیشت مردم همراه می‌شود.

آقایی دلار در حال شکسته شدن است و تا امروز چندین کشور دلار را از سبد معاملات خود جمع کرده‌اند و ایران هم برای این کار آماده می‌شود.حجت‌الاسلام حسین جلالی دوم اردیبهشت‌ماه در جمع نمازگزاران عید فطر رفسنجان با تبریک عید فطر و با بیان اینکه درسی که از ماه مبارک رمضان آموختیم، درس خداباوری و خدامحوری بود، اظهار کرد: هیچ مقامی بالاتر از مقام عبودیت و بندگی خدا نیست و در ماه مبارک رمضان این بندگی را تمرین کردیم.

وی با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد، افزود: امروز امریکا و اسراییل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و امریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشورها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرد. جلالی افزود: امریکایی که هواپیمای ما را با ۲۲۰ سرنشین غیرنظامی در خلیج فارس ساقط کرد، خود را ابرقدرت منطقه خواند اما امروز به این وضع افتاده است. وی با بیان اینکه نقشه جهان در حال تغییر بوده و در حال شکل‌گیری نظم نوین است و آماده می‌شود تا جهان بدون اسراییل و با امریکای فشل را تجربه کند، ادامه داد: دست دوستی و برادری همسایگان و کشورهای عربی از معجزه‌های الهی‌ است، عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، کویت و اردن و ... در کنار مقاومت قرار گرفته‌اند و در روز قدس دیدیم برای نابودی اسراییل یکصدا شدند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ سال پیروزی‌های مکرر و موفقیت‌های پی‌درپی خواهد بود و با گشایش اقتصادی و با بهترشدن وضعیت معیشت مردم همراه می‌شود. آقایی دلار در حال شکسته شدن است. تا امروز چندین کشور دلار را از سبد معاملات خود جمع کرده‌اند و ایران هم آماده می‌شود و این یعنی بازگشت ورشکستگی اقتصاد امریکا. بارها مقام معظم رهبری فرمودند سروری دلار را بشکنید و خدا را شاکریم این خواسته مقام معظم رهبری در حال تحقق است.