برگزاری 54 مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۰۲:۳۱:۴۶
کد خبر: ۲۰۹۸۱۴

در سه ماه نخست سال جاری و در راستای مسوولیت اجتماعی، تعداد 54 مورد ملاقات حضوری با مردم در استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان، مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت: در فاصله زمانی یاد شده تاکنون، حداقل تعداد 54 مورد ملاقات حضوری مردمی انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات‌ها نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته با مردم و حتی با همکاران و پیمانکاران صورت گرفته است.وی ادامه داد: هدف از انجام دیدارهای حضوری، مستقیم و چهره به چهره با مردم، بررسی موارد مرتبط در حوزه گازرسانی و خدمات‌رسانی بوده تا در این راستا بتوانیم جهت پیگیری و مرتفع شدن موارد مطرح شده توسط مراجعین، اقدامات لازم در چارچوب قوامین صورت پذیرد.

به گفته وی، دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان به این شرکت شده و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یکی از امور مهمی است که به صورت جدی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.سلیمیان یکی از برنامه‌های استراتژیک این شرکت را، بهبود وضعیت خدمات‌رسانی و همچنین پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست‌های مشترکین عنوان کرد و افزود: اجرای مطلوب این برنامه‌ها که رضایت‌مندی مردم عزیز را به همراه دارد از اهم اهداف کیفی این شرکت بوده که همواره در طول سال مورد توجه قرار می‌گیرد.وی در ادامه، بیان داشت: هرگونه همت و تلاش در زمینه احترام و تکریم ارباب رجوع و جلب نظر مراجعانی که به خدمات شرکت گاز در حوزه‌های مختلف خدمت نیاز دارند، امری خداپسندانه بوده و رضایت و خشنودی خداوند را در ارایه خدمت بی‌منت به‌ دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص یافته، گفت: تمامی مشترکین شرکت گاز استان و متقاضیان و گروه‌های ذینفع می‌توانند با هماهنگی با دفتر مدیریت تعیین وقت کرده و در ساعت مقرر به‌صورت حضوری مشکلات خود را مطرح تا پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.وی در پایان، اظهار امیدواری کرد که به زودی، روزی فرا برسد که روند کارها شفاف و دارای زمان‌بندی قابل قبول و سهل انجام شود و نیاز به پیگیری مردم برای تحقق نیازها نباشد.