جلسه هم‌اندیشی کمیته برق شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان مرکزی برگزارشد

۱۴۰۲/۰۴/۱۹ - ۰۱:۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۱۰۲۱۸

همزمان با ششمین روز تیرماه سال جاری جلسه هم‌اندیشی کمیته برق شرکت ملی گاز با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان مرکزی، رییس ایستگاه تقویت فشار گاز اراک و اعضای کمیته برق شرکت ملی گاز ایران و با موضوع استاندارد مشخصات فنی تابلوهای برق صنعتی در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مهدی کمال‌آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان جلسه گفت: مایه خرسندی است که تشکیل این کمیته و دقت نظر در انتخاب اعضای کمیته ومهارت ایشان و تخصص مرتبط اعضاء، قابلیت اجرایی بودن دستورالعمل‌های خروجی این مجموعه را تضمین می‌کند و این امر جای بسی تقدیر دارد.

کمال‌آبادی افزود: ترکیب اعضای کمیته از بخش‌های مختلف صنعت گاز از شرکت انتقال گاز، مدیریت دارایی‌های فیزیکی، شرکت مهندسی و توسعه گاز، شرکت‌های گاز استانی و امور تخصصی بازرگانی با مدیریت پژوهش شرکت ملی گاز، موضوعات برق ساختمان‌ها، ایستگاه‌ها و موارد مرتبط را از نقطه نظرهای متفاوت و منظرگاه‌های گوناگون مورد بررسی قرارداده و تصمیمات با ضمانت اجرایی اخذ خواهد شد. مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به بحث ارتینگ و صاعقه گیر جهت ساختمان‌ها و ایستگاه‌های گاز گفت: پیش بینی ارتینگ و پایداری آن نیز امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.

کمال‌آبادی در ادامه با هدف عملیاتی شدن مصوبات کمیته پیشنهاد داد تا ارزیابی‌های لازم در این زمینه گسترش یافته و مدون شده و مورد بررسی وکنکاش بیشتری قرارگیرد. شایان ذکر است این برنامه طی دو روز در شرکت گاز استان مرکزی برگزار می‌شود و در ادامه برنامه اعضای کمیته برق شرکت ملی گاز ایران از ایستگاه CGS اراک و همچنین ایستگاه تقویت فشار گاز بازدید نمودند.

 

ارسال نظر