زاکانی: معضل ۵۰ ساله زباله یک ماهه حل نمی‌شود

۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۵۱:۳۷
کد خبر: ۲۱۶۰۰۴

شهردار تهران درباره وعده مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در ارتباط با حل مشکل پسماند و زباله در مدت یک ماه گفت: مگر می‌شود مشکلی که در این بخش ۵۰ سال سابقه دارد، در یک ماه حل شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1402 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمهیدات لازم در حوزه حمل و نقل اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای ارایه خدمات به دانشجویان و دانش‌آموزان با آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ شده است. وی با اشاره به اینکه در شورای ترافیک مصوبات خوبی را برای مهرماه داشته‌ایم، گفت: شناورسازی خدمات بار و کالا از این مصوبات بوده است. شهردار تهران افزود: در هفته‌های گذشته جلسات خوبی نیز با نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش و پلیس راهور تهران برگزار شد و همکاری‌های خوبی شکل گرفت.

وی در خصوص وعده رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در ارتباط با حل مشکل پسماند و زباله در مدت یک ماه گفت: مگر می‌شود مشکلی که در این بخش 50 سال سابقه دارد، در یک ماه حل شود. منظور آقای محمدی بر حل مشکل قراردادهای پسماند در یک ماه بوده است. زاکانی در ادامه گفت: از جمله اقدامات انجام شده شهرداری تهران در 6 ماه گذشته، آسفالت‌ریزی در سطح معابر بوده که در این مدت یک میلیون تن آسفالت‌ریزی صورت گرفته است و این روند ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر