مصدومیت ۶ کودک با بالن‌های تبلیغاتی شهرداری

۱۴۰۲/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۳:۴۱
کد خبر: ۲۱۸۰۲۵

سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به آسیب دیدن کودکان در منطقه ۲۱ ناشی از سقوط بالن کارگاه‌های عمرانی در تهران توضیحاتی ارایه کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به آسیب دیدن کودکان در منطقه ۲۱ ناشی از سقوط بالن کارگاه‌های عمرانی در تهران توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی دیروز در حاشیه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تبلیغات سازمان زیباسازی در سطح شهر تهران گفت: به عنوان کسی که در ادوار مختلف در حوزه فرهنگی فعالیت کردم هیچگاه چنین تولیدات و تنوع تولیدی را در بخش فرهنگی در سطح شهر ندیده‌ایم. البته وقتی حجم کار بالا می‌رود ممکن است اشتباهاتی نیز رخ دهد. وی با اشاره به مسمومیت شش نفر در منطقه ۲۱ به دلیل نصب بالن‌های قرمز رنگ ویژه کارگاه‌های عمرانی در سطح شهر تهران گفت: نصب بالن‌ها در سطح شهر کار خلاقانه‌ای بود تا مردم بدانند کار در حال انجام است؛ اما جنس کار در این بالن‌ها اشتعال پذیر بود و باید ضریب ایمنی در آن لحاظ می‌شد.

در یک نقطه محصور کودکان از فنس‌ها عبور کردند و چون گاز بالن کاهش یافته بود سقوط می‌کند و منجر به سوختگی کودکان می‌شود که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد. نادعلی ادامه داد: تمام بالن‌ها در نقاط محصور نصب شده که دسترسی به آنها وجود نداشته باشد؛ اما با این وجود تمام بالن‌ها جمع‌آوری شد. برای ما این حادثه تلخ بود و با کودکان آسیب دیده دیدار خواهیم کرد. علیرضا نادعلی همچنین در تذکر پیش از دستور خود در جلسه دیروز شورای شهر تهران تأکید کرد: پیوست‌های ایمنی واجب‌تر از هر گونه کار خلاقانه است.

 

ارسال نظر