رقابت گيمرها در مسابقات جام قهرمانان بازي‌هاي ويدئويي با حمايت همراه اول

۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۰۴:۳۲:۲۹
کد خبر: ۳۰۰۲۲۴

جام قهرمانان بازي‌هاي ويدئويي ايران با حمايت همراه اول به مدت سه روز در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاري است. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، هشتمين جام قهرمانان بازي‌هاي ويدئويي ايران در رشته فيفا ۲۳ از ديروز سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲، با حمايت همراه اول در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به كار كرد.

جام قهرمانان بازي‌هاي ويدئويي ايران با حمايت همراه اول به مدت سه روز در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاري است. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، هشتمين جام قهرمانان بازي‌هاي ويدئويي ايران در رشته فيفا ۲۳ از ديروز سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲، با حمايت همراه اول در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به كار كرد. اين رويداد كه با عنوان «مسابقه يك ميليون نفري» از تابستان 1402 كار خود را آغاز كرده بود، با برگزاري مسابقات استان تهران در روزهاي ۹ و ۱۰ آبان و همچنين برگزاري مسابقات كشوري بين برگزيدگان استان‌ها در روز ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در باغ موزه دفاع مقدس به كار خود پايان مي‌دهد. قرار است در آيين اختتاميه هشتمين جام قهرمانان بازي‌هاي ويدئويي ايران، از برگزيدگان ۲۰ بازي‌ موبايلي ايراني و نفرات برتر رشته فيفا ۲۳ تقدير و تجليل به عمل‌ايد. علاقه‌مندان به تماشاي اين مسابقات مي‌توانند در روزهاي برگزاري اين رويداد با حضور در باغ موزه دفاع مقدس از نزديك شاهد فضاي هيجان‌انگيز اين رقابت‌ها باشند. همراه اول به عنوان ركورددار سرعت اينترنت ايران و بزرگ‌ترين فراهم‌كننده زيرساخت ارتباطي كشور كه تجربه ميزباني از رويدادهاي بازي و مشاركت با توسعه‌دهندگان را به شكل مستقيم دارد، اقدام به حمايت از اين رويداد كرده است تا ضمن گردآوري گيمرها به شكل‌گيري جامعه‌اي تخصصي از آنها كمك كند. پيش از اين نيز اپراتور اول تلفن همراه با دغدغه رونق بخشي به صنعت گيمينگ و حمايت از گيمرهاي ملي، پلتفرم «كري گيم» را نيز طراحي و پياده‌سازي كرده است. با توجه به رشد چشمگير ورزش‌هاي الكترونيك و علاقه‌مندان پرشمار آن، اين رويداد مي‌تواند به يك فرصت منحصر به فرد براي گسترش ورزش‌هاي الكترونيك و همكاري بين شركت‌هاي معتبر فعال در اين حوزه تبديل شود. ده‌ها بازي در سبك‌ها و پلتفرم‌هاي مختلف در اين رويداد حضور دارند و بيش از يك ميليارد تومان جايزه به نفرات برتر هر ژانر اهدا خواهد شد.
حضور همراه اول با رويكرد تجربه آينده در نمايشگاه آيتكس مشهد
همراه اول با پكيج متنوعي از محصولات و خدمات 
فناورانه و تجربه آينده به نمايشگاه آيتكس مشهد مي‌رود. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، رويداد «آيتكس 1402» از فردا چهارشنبه 10 آبان 1402 به مدت چهار روز در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر مشهد برگزار مي‌شود و همراه اول به عنوان حامي، با پكيجي از محصولات و سرويس‌هاي فناورانه خود در اين نمايشگاه حضور دارد. با توجه به اينكه نمايشگاه آيتكس تمامي حوزه‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات و ‌ارتباطات اعم از هوش مصنوعي، موبايل، سخت افزار، نرم افزار، بلاكچين و شهر هوشمند را پوشش مي‌دهد، همراه اول سعي بر تنوع در ارايه محصولات و سرويس‌هاي نمايشگاهي‌اش داشته است. بنابراين در قالب چند زون تخصصي كه شامل حوزه‌هاي «گيم با استفاده از فناوري‌هاي نوين»، «معرفي MEC و 5G» سبك زندگي ديجيتال با سرويس‌هاي گردشگري، اوانو و اپراتور سلامت»، «هوشمندسازي با سرويس‌هاي هوشمندسازي انرژي در بخش خانگي و اداري، صنعتي و كشاورزي» و «راه‌حل‌هاي كسب و كاري و سازماني نظير سرويس‌هاي آواك، تبليغات مبتني بر مكان و اتصال شعب» مي‌شود، ميزبان بازديدكنندگان از آيتكس 1402 خواهد بود. همراه اول كه با دارا بودن بيشترين تعداد مشتركان اينترنت در كشور، لقب لوكوموتيو پرقدرت مسير حركتي ايران ديجيتال را به دنبال خود مي‌كشد و مجهز به آخرين نسل از فناوري ارتباطي در دنياست، رويكرد خود را بر توسعه جريان‌هاي درآمدي با ارايه مدل‌هاي تجاري نوين براي رقابتي ماندن گذاشته است. لذا سرمايه‌گذاري در فناوري‌هاي نوظهور همچون هوش مصنوعي و اينترنت اشياء با هدف ارايه خدمات نوآورانه بخشي از رويكرد اپراتور اول تلفن همراه است تا بتواند به حفظ روند ارايه خدمات قابل اعتماد و باكيفيت به مشتركان مبادرت ورزد. 

ارسال نظر