سازمان ملی استاندارد:
تخلفات کیفی کالاها، خودرو و خدمات را به این سامانه گزارش کنید
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه «مردمدار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.
بنا بر اعلام سازمان ملی استاندارد، سامانه مردمدار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشها، درخواستها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفیگرایی محصولات و خدمات است.
به گزارش تسنیم، شهروندان میتوانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزههای مخلتف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.