مهندسي انتخابات كليدواژه دشمن براي كاهش مشاركت است

۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - ۰۱:۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۲۴۹۵

وزير كشور با بيان اينكه مشاركت در انتخابات، جهاد سياسي است، گفت: مهندسي انتخابات كليدواژه دشمن براي كمرنگ كردن مشاركت سياسي مردم است. احمد وحيدي روز جمعه در ديدار با طلاب و روحانيون استان البرز و شهر در كرج در جريان دومين سفر استاني رييس‌جمهور و هيات دولت به استان البرز افزود: انتخابات يكي از ميدان‌ها و جبهه‌هاي مهم پيش روي ماست كه بايد در آن تلاش كنيم تا حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي پررنگ باشد.

وزير كشور با بيان اينكه مشاركت در انتخابات، جهاد سياسي است، گفت: مهندسي انتخابات كليدواژه دشمن براي كمرنگ كردن مشاركت سياسي مردم است.
احمد وحيدي روز جمعه در ديدار با طلاب و روحانيون استان البرز و شهر در كرج در جريان دومين سفر استاني رييس‌جمهور و هيات دولت به استان البرز افزود: انتخابات يكي از ميدان‌ها و جبهه‌هاي مهم پيش روي ماست كه بايد در آن تلاش كنيم تا حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي پررنگ باشد.
وزير كشور تاكيد كرد: امروز وظيفه مهم ما تلاش براي پررنگ كردن مشاركت مردم در پاي صندوق‌هاي رأي است، چيزي كه دشمن در جهت عكس آن تلاش جدي مي‌كند.
وي با بيان اينكه امروز جمهوري اسلامي ايران به محل اميد و ‌نقطه اتكاي ملت‌هاي آزاداي‌خواه جهان تبديل شده است، گفت: اجازه تعلل نداريم و بايد در همه عرصه‌ها از جمله جهاد علمي، اقتصادي و تبيين و جهاد سياسي كه مولفه آن تلاش براي مشاركت پررنگ در انتخابات است را با جديت دنبال كنيم. وحيدي، القاي ناكارآمدي دولت و نظام را از ديگر دسيسه‌هاي دشمنان دانست و گفت: دولت با همه توان در خدمت مردم است، همين امروز رييس‌جمهور بلافاصله پس از بازگشت از مسكو در سفر استاني در جمع مردم البرز حضور يافته و شبانه روز براي حل مسائل كشور و مردم تلاش مي‌كند، كجا چنين رييس‌جمهوري سراغ داشته ايد؟
وزير كشور گفت: رييس‌جمهور به‌طور جدي به دنبال پياده‌سازي سياست‌هاي مقام معظم رهبري در كشور است كه براي پيشبرد امور كشور و حل مسائل بسيار راهگشا و كليدي هستند.
وحيدي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به عمليات توفان الاقصي اشاره كرد و افزود: حضور سراسيمه مقامات امريكايي در تل آويو نشان از نگراني عميق آنها از تحولات در منطقه ماست.
وي ادامه داد: در همين ۲ ماه اخير علاوه بر رييس‌جمهور شاهد حضور چهار باره وزير دفاع و رييس سيا و مشاور امنيت ملي و معاون رييس‌جمهور امريكا در تل آويو بوده‌ايم، آنها بسيار نگران هستند و نگراني شان تنها به خاطر غزه نيست بلكه آنها نگران اقتدار روزافزون جمهوري اسلامي ايران در منطقه و معادلات بين‌المللي هستند.
وي با اشاره به الگوگيري نهضت‌هاي مقاومت اسلامي منطقه از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي، خاطرنشان كرد: اقتدار جمهوري اسلامي ايران و پيروزي‌هاي راهبردي كه جبهه مقاومت اسلامي عليه جنايتكاران و مستكبران جهاني به دست آورده همگي تحت تاثير هدايت‌هاي داهيانه مقام معظم رهبري بوده است.

ارسال نظر