وعده پايان پرونده مسكن مهر پرديس تا شهريور ۱۴۰۴

۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - ۰۰:۵۶:۴۱
کد خبر: ۳۰۲۶۱۶

مديرعامل شهر جديد پرديس با بيان تلاش‌هاي انجام‌شده ۱۰هزار واحد مسكن مهر پرديس قبل از اتمام سال تكميل و تحويل خواهد شد، از تلاش آن شركت براي تكميل تمامي واحدهاي باقيمانده مسكن مهر در صورت تأمين اعتبار در دولت فعلي خبر داد. به گزارش تسنيم، خليل محبت‌خواه مديرعامل شركت عمران شهر جديد پرديس در خصوص تكميل واحدهاي باقيمانده مسكن مهر در آن شهر جديد، توضيح داد: از واحدهاي باقيمانده مسكن مهر در شهر جديد پرديس به‌تعداد 29 هزار و 182 واحد در مهر سال جاري 10 هزار واحد تكميل و با اجراي تمامي زيرساخت‌ها به متقاضيان تحويل شد.

مديرعامل شهر جديد پرديس با بيان تلاش‌هاي انجام‌شده ۱۰هزار واحد مسكن مهر پرديس قبل از اتمام سال تكميل و تحويل خواهد شد، از تلاش آن شركت براي تكميل تمامي واحدهاي باقيمانده مسكن مهر در صورت تأمين اعتبار در دولت فعلي خبر داد. به گزارش تسنيم، خليل محبت‌خواه مديرعامل شركت عمران شهر جديد پرديس در خصوص تكميل واحدهاي باقيمانده مسكن مهر در آن شهر جديد، توضيح داد: از واحدهاي باقيمانده مسكن مهر در شهر جديد پرديس به‌تعداد 29 هزار و 182 واحد در مهر سال جاري 10 هزار واحد تكميل و با اجراي تمامي زيرساخت‌ها به متقاضيان تحويل شد. مديران هر بلوك در مشاركت با مالكان تمامي واحدهاي تحويل‌شده بايد انشعابات برق و گاز خود را كه تا محل ساختمان آمده است، راه‌اندازي كنند.
مديرعامل شركت عمران شهر جديد پرديس با ابراز اينكه واحدهاي باقيمانده مسكن مهر آن شهر هم‌اكنون به 19 هزار و 182 واحد كاهش يافته است از برنامه آن شركت براي تحويل 7 هزار واحد در دهه فجر و 3 هزار واحد ديگر قبل از اتمام سال جاري خبر داد. محبت‌خواه از برنامه آن شركت براي تكميل واحدهاي باقيمانده مسكن مهر پرديس در دولت سيزدهم خبر داد و اظهار اميدواري كرد با همكاري صندوق ملي مسكن و با تأمين بخشي از منابع مالي صندوق و همچنين منابع شركت عمران شهر پرديس بتوان واحدهاي باقيمانده مسكن مهر را تكميل كرد و قبل از اتمام اين دولت تحويل متقاضيان داد. وي تعطيلي كارگزاري‌ها را در شهر پرديس اقدامي براي شفافيت و عدم خريد و فروش واحدهاي غيرمجاز با هدف سوداگري عنوان كرد و گفت: مدت كوتاهي است كه تمامي اقدامات شركت عمران شهر پرديس به‌شكل آنلاين به متقاضيان ارايه مي‌شود. گفتني است، در شهر جديد پرديس 84 هزار و 172 واحد مسكن مهر از سال 90 آغاز شد كه حدود 30 هزار واحد آن براي تكميل و اجرا به دولت سيزدهم محول شد.

ارسال نظر