اتفاق عجيب در تحريريه يك سايت اقتصادي

۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۰۰:۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۰۶۱۶۵

طي ساعات گذشته، خبرهايي منتشر شد كه حكايت از آن دارد روز گذشته ماموراني به دفتر سايت «فرداي اقتصاد» رفته و تا دير وقت در اين محل حضور داشته و به بررسي و واكاوي آن مجموعه و بازجويي از خبرنگاران اين سايت پرداخته‌اند.

طي ساعات گذشته، خبرهايي منتشر شد كه حكايت از آن دارد روز گذشته ماموراني به دفتر سايت «فرداي اقتصاد» رفته و تا دير وقت در اين محل حضور داشته و به بررسي و واكاوي آن مجموعه و بازجويي از خبرنگاران اين سايت پرداخته‌اند. كانال تلگرامي باشگاه روزنامه‌نگاران نوشت: طي ساعات گذشته، خبرهايي منتشر شد كه حكايت از آن دارد روز گذشته ماموراني به دفتر سايت «فرداي اقتصاد» رفته و تا دير وقت در اين محل حضور داشته و به بررسي و واكاوي آن مجموعه و بازجويي از خبرنگاران اين سايت پرداخته‌اند. آخرين خبرها از اين حكايت داشت كه اكثريت اعضاي تحريريه اين سايت، مجوز خروج از تحريريه را دريافت كرده‌اند.
در شرايطي كه هنوز مشخص نيست علت اين اتفاق چه چيزي بوده، روز گذشته خبرگزاري ميزان وابسته به قوه قضاييه اعلام كرد كه اتفاقات رخ داده، ارتباطي با اقدامات رسانه‌اي نداشته است. ميزان نوشت: با انتشار خبري با موضوع بازداشت يك خبرنگار سابق اقتصادي و بازرسي ضابط قضايي از محل يك سايت خبري، پيگيري‌ها نشان مي‌دهد بازرسي از محل اين رسانه و بازداشت فرد مورد اشاره هيچ ارتباطي با فعاليت خبرنگاري و رسانه‌اي نداشته است. اين گزارش حاكي است در پرونده مفتوح قضايي تشكيل شده با اين موضوع، هيچ اتهام رسانه‌اي و خبري نيز وجود ندارد و اتهامات در حوزه ديگر‌ي در حال بررسي است. منظور از خبرنگار سابق در گزارش ميزان، مهدي افشار نيك بوده است.  براساس اخبار رسيده به اعتمادآنلاين مهدي افشارنيك، خبرنگار اقتصادي هفته گذشته (احتمالا روز چهارشنبه) 11 بهمن بازداشت شده است.  به گزارش اعتمادآنلاين، افشارنيك سابقه خبرنگاري در روزنامه‌هايي مانند اعتماد و شرق را در كارنامه خود دارد. هنوز دليل بازداشت اين خبرنگار اعلام نشده و مشخص نيست كدام نهاد مسوول اين بازداشت است.

ارسال نظر