آينده‌اي درخشان در انتظار مجموعه‌ پدافند هوايي است

۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۱:۰۱:۴۷
کد خبر: ۳۰۸۳۴۳

اميرسرتيپ صباحي‌فرد با بيان اينكه رشد تسليحات موشكي راداري و پهپادي نويد آينده‌اي درخشان در مجموعه‌ پدافند هوايي را مي‌دهد، گفت: تحريم‌ها نمي‌تواند موتور پيشران و پيشرفت پدافند را دچار اختلال و توقف كند.

اميرسرتيپ صباحي‌فرد با بيان اينكه رشد تسليحات موشكي راداري و پهپادي نويد آينده‌اي درخشان در مجموعه‌ پدافند هوايي را مي‌دهد، گفت: تحريم‌ها نمي‌تواند موتور پيشران و پيشرفت پدافند را دچار اختلال و توقف كند. امير سرتيپ عليرضا صباحي‌فرد فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش در جمع معاونت‌هاي تخصصي اين نيرو اظهار داشت: نيرو انساني نخبه و متخصص اولين مولفه پدافند برتر و كارآمد است. فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش اضافه كرد: در زمينه ارتقاي علوم پدافندي تمامي بسترها و ظرفيت‌ها به‌كار گرفته مي‌شود و از طرح‌هاي علمي و فني برتر به ويژه در حوزه پهپاد استقبال مي‌كنيم. وي با بيان اينكه اساس و پايه مراكز علمي آموزشي و تحقيقاتي اين نيرو بر پايه 
پژوهش محوري است، ابراز داشت: پدافند برتر زماني نمايان مي‌شود كه هميشه چند گام جلوتر از تهديدات باشيم و بتوانيم در موقعيت‌هاي مختلف اقدام غيرقابل پيش بيني و متقابل را انجام دهيم. امير سرتيپ صباحي فرد با بيان اينكه رشد تسليحات موشكي راداري و پهپادي نويد آينده‌اي درخشان در مجموعه‌ پدافند هوايي را مي‌دهد، گفت: تحريم‌ها نمي‌تواند موتور پيشران و پيشرفت پدافند را دچار اختلال و توقف كند. وي با اشاره به اينكه آمادگي مراكز علمي اين نيرو در راستاي پذيرش و انتقال دانشجو به منظور تبادل دانش و هم‌افزايي با ساير دانشگاه‌هاي نظامي كشورهاي هم پيمان در مرحله نهايي و اجرايي است، تاكيد كرد: اساسي‌ترين اولويت ارتش و نيروهاي مسلح كشورمان پيشرفت لحظه‌اي مطابق با فناوري روز دنيا است.

ارسال نظر