الزام ثبت بارنامه در سامانه جامع تجارت

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۲:۳۷:۱۸
کد خبر: ۳۱۲۴۸۱

سامانه جامع تجارت از الزام ثبت بارنامه و واگذاري آن به صاحب كالا براي استفاده در فرآيند اظهار گمركي، در اين سامانه خبر داد.

سامانه جامع تجارت از الزام ثبت بارنامه و واگذاري آن به صاحب كالا براي استفاده در فرآيند اظهار گمركي، در اين سامانه خبر داد. سامانه جامع تجارت از الزام ثبت بارنامه و واگذاري آن به صاحب كالا براي استفاده در فرآيند اظهار گمركي در اين سامانه خبر داد.  در اطلاعيه اين سازمان آمده است: باتوجه به شروع فرآيند اظهار واردات در سامانه جامع تجارت در هفته‌هاي آتي و لزوم ثبت بارنامه‌هاي  بين المللي (استعلام شده از سامانه جامع حمل وزارت راه و شهر سازي)، لازم است كه شركت‌هاي حمل بين‌المللي بارنامه‌هاي مذكور را در سامانه بارفرابران ثبت و عمليات واگذاري بارنامه به صاحب كالا (ظهرنويسي) را براي هر چهار روش حمل در اين سامانه انجام دهند.  شركت‌هاي حمل و نقل بين المللي بايد با مراجعه به سامانه بارفرابران به آدرس https: //barfarabaran.ir ابتدا ثبت نام نموده (در صورتي كه قبلا ثبت نام ننموده‌ باشند) و پس از آن نسبت به ثبت اطلاعات بارنامه، اخذ كد رهگيري حمل و سپس واگذاري آن به صاحب كالا (ظهرنويسي) در اين سامانه اقدام نمايند. لازم بذكر است فيلم‌هاي آموزشي عمليات فوق در كانال آپارات سامانه بارفرابران به آدرس 
https: //www.aparat.com/barfarabaran بارگذاري شده است. در صورتي كه عمليات فوق صورت نگرفته باشد، امكان ثبت اظهار واردات در سامانه جامع تجارت و انجام عمليات ترخيص كالا وجود نخواهد داشت.

ارسال نظر