ترامپ: از روز اول بزرگترین فرایند اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا را اجرایی خواهم کرد

۱۴۰۳/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۹:۲۱
کد خبر: ۳۱۴۰۹۴
ترامپ: از روز اول بزرگترین فرایند اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا را اجرایی خواهم کرد

«اگر در انتخابات پیش رو موفق شود، از روز اول آغاز ریاست جمهوری خود مرز‌ها را خواهد بسد و بزرگترین فرایند اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا اجرایی خواهد کرد. هیچ گزینه دیگری ندارم بایدن گزینه دیگری برای ما نگذاشته است. جهان زندان هایش را خالی می‌کند و درخواست‌های پناهندگی و مراکز روانی اش نزد ماست.»

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا قول داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بزرگترین فرایند اخراج مهاجران از آمریکا را اجرایی کند.

به گزارش فرارو و به نقل از الجزیره، ترامپ شامگاه پنج شنبه در یک تجمع انتخاباتی در ایالت آریزونا افزود: اگر در انتخابات پیش رو موفق شود، از روز اول آغاز ریاست جمهوری خود مرزها را خواهد بسد و بزرگترین فرایند اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا اجرایی خواهد کرد.

وی در ادامه سخنرانی خود جو بایدن را به گشودن مرزهای آمریکا به روی مهاجران از سراسر جهان متهم کرد و با اشاره به اینکه او برای اخراج آن‌ها از آمریکا تلاش خواهد کرد، ادامه داد: هیچ گزینه دیگری ندارم بایدن گزینه دیگری برای ما نگذاشته است. جهان زندان‌هایش را خالی می‌کند و درخواست‌های پناهندگی و مراکز روانی‌اش نزد ماست. »

نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه آمریکا در ادامه جو بایدن را به حمایت از «حمله مهاجران به این کشور و قاچاقچیان مواد مخدر» متهم کرد و نسبت به لغو فرمان اجرایی بایدن متعهد شد.

ارسال نظر