تکلیف نامعلوم دروازه‌بان شماره یک سرخ‌پوشان؛ پرسپولیس تمایلی به همکاری با او ندارد!؟

۱۴۰۳/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۱۲۰
تکلیف نامعلوم دروازه‌بان شماره یک سرخ‌پوشان؛ پرسپولیس تمایلی به همکاری با او ندارد!؟

بعید است در فصل آینده رقابت های لیگ برتر، شاهد حضور احمد گوهری در پرسپولیس باشیم.

احمد گوهری ساعاتی قبل در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا پیگیر آخرین وضعیت خود شود. گوهری در شرایطی ابتدای فصل با نظر یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد که سرخ پوشان در این پست فقط علیرضا بیرانوند را داشتند و تنها دو دروازه بان زیر ۲۳ سال در لیست این تیم دیده می شد. اما درنهایت گوهری به شکل قرضی راهی آلومینیوم شد و بازی های خوبی را نیز به نمایش گذاشت. حال با پایان فصل گوهری با توجه به قرارداد باقی مانده اش با پرسپولیس راهی ساختمان باشگاه شد تا پیگیر وضعیت خود برای فصل آینده باشد.

گوهری البته در جلسه امروز موفق به دیدار رضا درویش که دوران محرومیت را پشت سر می گذارد نشد و قرار شد طی روزهای آینده و پس از پایان محرومیت اش یک بار دیگر با حضور در باشگاه تعیین تکلیف کند. خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که با وجود جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس، باشگاه علاقه ای به ادامه همکاری با گوهری به عنوان دروازه بان اول ندارد و قطعا به دنبال جذب دروازه بانی بزرگ است. ضمن این که با توجه به شرایط لیست تیم های لیگ برتری و همین طور درخشش امیررضا رفیعی جوان در پرسپولیس، پرسپولیسی ها نمی خواهند لیست خود را با با دروازه بان بزرگسال پر کنند.

آن ها ترجیح می دهند یک دروازه بان خوب و مطمئن برای فصل آینده دراختیار بگیرند و مثل فصل گذشته از امیررضا رفیعی نیز بهره ببرند. از سوی دیگر رفیعی نیز در صورت ادامه کار بیرانوند در پرسپولیس تمایلی به همکاری ندارد و از سوی دیگر دوست دارد در پرسپولیس به عنوان گلریک به کارش ادامه دهد. از این رو هر دو طرف تمایلی به ادامه همکاری ندارند.

باید دید پرسپولیس در ادامه راه با توجه به وضعیت بیرانوند چه تصمیمی برای چارچوب دروازه خود خواهد گرفت.

ارسال نظر