انتقادات تند نرجس سلیمانی از زاکانی؛ آقامیری واکنش نشان داد + جزئیات

۱۴۰۳/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۵۹۹
انتقادات تند نرجس سلیمانی از زاکانی؛ آقامیری واکنش نشان داد + جزئیات

نرجس سلیمانی در جلسه شورای شهر تهران زاکانی را زیر سوال برد و گفت شهر نیازمند عطاری دانا و خاموش است تا در سکوت تلاش کند و هر دم در هوس جای دیگر نباشد.

نرجس سلیمانی، عضور شورای شهر تهران با انتقاد تند از عملکرد علیرضا زاکانی و مدیران او گفت: جدا از شعارهای نمایشی شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است که تلاش کند بدون هیاهوهای بی حاصل و هر دم در هوس جای دیگر نباشد. نه هر که کبه کج نهاد و نشست کاه داری و آیین سروری داند.

به گزارش شرق، این انتقادات با واکنش آقامیری مواجه شد. او گفت: اینکه چشمان خود را ببندیم و دهان خود را باز کنیم در شأن فرزند شهید سلیمانی نیست.

در میانه حمله آقامیری به نرجس سلیمانی، چمران به عنوان رئیش شورا نیز به بحث ورود کرد و گفت: شهید سلیمانی بسیار بزرگتر از این هستند که از ایشان نام رده شود. بحث شهید سلیمانی را کنار بگذارید.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از وقتی وارد شورا شدیم شهر تغییر قابل توجهی نداشته و حمل و نقل عمومی، جمع آوری پسماند، اختلال در مدیریت امور شهری و ارتباط مردم با شهرداری همچنان وضعیت مناسبی ندارد.

نرجس سلیمانی در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چند هفته آینده شورا انتخابات داخلی سال چهارم را برگزار می کند، اظهار کرد: به عنوان یک عضو آغاز سال چهارم شورا را فرصت مناسبی برای مطرح کردن دستیابی به موفقیت و شکست می دانم.

وی افزود: از وقتی وارد شورا شدیم شهر تغییر قابل توجهی نداشته و حمل‌ونقل عمومی، جمع آوری پسماند، مدیریت امور شهری و ارتباط مردم با شهرداری همچنان وضعیت مناسبی ندارد.

سلیمانی یادآور شد: جهت‌گیری غلط شهرداری در استفاده از کمیسیون‌ها همچون کمیسیون ماده پنج نیز از دیگر مسائل است و بارها گفتم که این کمیسیون قلک شهرداری نیست. در برخی موارد بدون وجود امضا و اجماع لازم، مصوبات کمیسیون ماده پنج را غیر قابل اجرا می‌کند.

سلیمانی با اشاره به مقبولیت و مشروعیت به عنوان دو اصل اساسی در جایگاه شهردار تهران، گفت: وقتی مقبولیت از بین می رود مشروعیتی باقی نمی ماند. اصلاح امروز منتج به نتیجه نخواهد شد. شهر نیازمند عطاری دانا و خاموش است تا در سکوت تلاش کند و هر دم در هوس جای دیگر نباشد.

ارسال نظر