سپاهان عطیه‌الله را از پرسپولیس هایجک می کند؟

۱۴۰۳/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۱۷۷
سپاهان عطیه‌الله را از پرسپولیس هایجک می کند؟

در شرایطی که مقامات باشگاه پرسپولیس خبر جذب عطیه الله را صراحتا تکذیب می‌کنند، مدیر سوچی از توافق با یک تیم ایرانی خبر می دهد.

در مورد یحیی عطیه‌الله هر روز خبر تازه ای به گوش می رسد. باشگاه پرسپولیس با توجه به وضعیت عبدالکریم حسن مذاکرات پیاپی را با مسئولان باشگاه سوچی روسیه برگزار کرد چرا که عطیه الله همچنان تحت قرارداد این باشگاه است و باشگاه پرسپولیس نیز از این طریق سعی در جلب نظر باشگاه این مدافع داشت. در ادامه اما باشگاه الاهلی مصر تصمیم به خرید این بازیکن گرفت و حتی با خود بازیکن صحبت کرد. مضوعی که باعث نارحتی باشگاه سوچی شد. ضمن این که باشگاه الاهلی به دنبال خرید قرضی این بازیکن بود اما سوچی می‌خواست‌ او را قطعی بفروشد.

به گزارش خبرورزشی، حضور باشگاه الاهلی کافی بود تا سرمربی تیم ملی مراکش به این موضوع ورود کرده و به عطیه الله توصیه کند برای ادامه فوتبالش کشورهای دیگر را در اولویت قرار دهد. توصیه ای که باعث شد تا این مدافع مراکشی به باشگاه سوچی و همین طور ایجنت خود که با باشگاه پرسپولیس در تماس بود اعلام کند علاقه ای برای حضور در ایران ندارد و تمایل دارد فوتبالش را در قاره آفریقا ادامه دهد. اما پس از گذشت مدتی گویا اختلافات دو باشگتاه سوچی و الاهلی به جایی رسید که باشگاه مصری قید جذب یحیی عطیه‌الله را زد.

بر همین اساس صبح امروز وب‌سایت tarkesa نوشت: «آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه، پس از شکست مذاکرات الاهلی، شگفتی بزرگی را درباره مقصد این بازیکن فاش کرد، چرا که در آستانه نهایی شدن توافق یک تیم ایرانی برای حضور این بازیکن مراکشی در تابستان امسال است»

موضوع زمانی جالب می شود که مدیران باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره تازه ای را با باشگاه سوچی و خود یحیی عطیه‌الله تکذیب می کنند و تاکید دارند این بازیکن پیشتر اعلام کرده به خاطر توصیه های سرمربی تیم ملی مراکش تمایلی به حضور در ایران ندارد و به همین خاطر دیگر مذاکره ای صورت نگرفته است.  در این میان تاکید باشگاه پرسپولیس به مذاکره نکردن با یحیی عطیه‌الله این ابهام را ایجاد می کند که منظور وب سایت tarkesa از یک تیم ایرانی کدام تیم است؟

برخی شایعات حاکی از آن است که مندیت ایرانی این بازیکن مراکشی همان ایجنتی است که رابطه خوبی با باشگاه پرسپولیس ندارد و رضا درویش جلوی حضور او را در باشگاه پرسپولیس گرفته و از سوی دیگر او رابطه بسیار خوبی با باشگاه سپاهان دارد و از این رو احتمال حضور یحیی عطیه‌الله در سپاهان نیز وجود دارد. از این رو باید منتظر بود و دید یحیی عطیه‌الله که اعلام کرده بود تمایلی به حضور در ایران را ندارد، حاضر است سپاهان را انتخاب کند که در این صورت باید نقش مندیت او را بسیار پررنگ دانست.

حال باید دید باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با باشگاه سوچی از سر خواهد گرفت یا به همان حرف قبلی یحیی عطیه‌الله استناد کرده و پرونده جذب این مدافع چپ را خواهد بست.

ارسال نظر