قیمت خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳؛ بازار از رکود خارج شد؟ + جدول

۱۴۰۳/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۴۸۸
قیمت خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳؛ بازار از رکود خارج شد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز یکشنبه 7 مرداد 1403 در اکثر محصولات صعودی گزارش می‌شود. آیا بازار از رکود خارج شده است؟

قیمت خودرو امروز یکشنبه 7 مرداد 1403 در اکثر محصولات صعودی گزارش می‌شود. آیا بازار از رکود خارج شده است؟

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز یکشنبه 7 مرداد 1403 در دومین روز متوالی در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی به‌صورت افزایشی به کار خود ادامه‌ می‌دهد. این افزایش در خودرو‌های داخلی یک میلیون تا 16 میلیون تومان و در خودرو‌های مونتاژی از دو میلیون تا 60 میلیون تومان است. البته تعداد معدودی از محصولات روندی ثابت در پیش گرفته‌اند.نرخ دلار به‌عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر نزولی در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی گذاشته است.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های به‌دست‌آمده به استثنای چند محصول به روند صعودی روز گذشته استوار ماند.

سورن پلاس (ESP) و تمامی مدل‌های این خودرو در صبح امروز روند صعودی را تجربه کردند. خودروی مذکور با 11 میلیون و 500 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای 726 میلیون و 500 هزار تومان ارزش‌گذاری شد.  البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

رانا پلاس مدل 1403 صبح امروز روند افزایشی را تجربه کرده و با رشد 13 میلیون تومانی 614 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX رکورردار افزایش قیمت در بازار داخلی شرکت ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز با رشد 16 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 710 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳؛ بازار از رکود خارج شد؟ + جدول

پژو 207 موتور TU3 بر خلاف سایر محصولات با روند نزولی به کار خود ادامه داد و با افت چهار میلیون تومانی به محدوده 648 میلیون تومان رسید.

اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X200 است که با رشد 11 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 530 میلیون تومان رسید.
شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افزایش 11 میلیون تومانی به قیمت 724 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز روند قیمتی افزایشی را تجربه کردند.

X33 کراس (اتوماتیک) از محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، که با افزایش چشمگیر 60 میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در این شرکت شده و با قیمت یک میلیارد و 250 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هیوندای اکسنت از محصولات جذاب و لوکس کرمان موتور، که با افزایش 50 میلیون تومانی رکورد افزایش قیمت در بین محصولات کرمان موتور را رقم زد این خودرو صبح امروز به قیمت دو میلیارد و 120 میلیون تومان در بازار قرار گرفت.

دیگنیتی پرایم از محصولات شرکت بهمن موتور با افزایش 20 میلیون تومانی به بهای یک میلیارد و 860 میلیون تومان رسیده است.

هونگچی E-QM5 از محصولات نوسانی در چند هفته اخیر، امروز با افت 60 میلیون تومانی نسبت به سایر محصولات مونتاژی به قیمت دو میلیارد و 690 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ 3) از محصولا مونتاژی تعادل خود را از دست داده و به نرخ یک میلیارد و 900 میلیون تومان در بازار قابل معامله است.

قیمت خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳؛ بازار از رکود خارج شد؟ + جدول

ارسال نظر