بازداشت ۳۲۱ دزد و مالخر در تهران

۱۴۰۳/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۸:۱۷
کد خبر: ۳۱۸۲۹۷
بازداشت ۳۲۱ دزد و مالخر در تهران

فرمانده انتطامي تهران بزرگ از دستگيري و بازداشت ۲۳۱ سارق و مالخر در ۷۲ ساعته گذشته خبر داد.

فرمانده انتطامي تهران بزرگ از دستگيري و بازداشت ۲۳۱ سارق و مالخر در ۷۲ ساعته گذشته خبر داد. سردار عباسعلي محمديان در طرح دستگيري سارقان و كشف اموال مسروقه گفت: آنچه امروز شما شاهدش بوديد، حاصل زحمات ميداني ۷۲ ساعت گذشته همكاران من در پليس آگاهي تهران بزرگ بود اما پشت اين ۷۲ ساعت، ساعت‌ها و روزها كار پليسي و اطلاعاتي همكاران ما بود.

 او افزود: امروز ۲۳۱ سارق و مالخر دستگير شده و تحويل قانون شده‌اند كه اين افراد در قالب ۵۱ باند سرقت، جعل، مالخري اقدام به سرقت مي‌كردند كه از اين افراد تلفن همراه، خودرو، موتوسيكلت و غيره كشف شد.
 فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به شهروندان توصيه كرد از خريد اموال مشكوك به سرقتي، دست دوم و تحت عنوان استوك، خودروهاي اوراقي و بازارهاي مرزي خودداري كنند. محمديان گفت: اگر سارق مالخر نداشته باشد و اگر مالخر خريداري نداشته باشد چرخه سرقت متوقف مي‌شود و به همين دليل برخورد با اين افراد صورت مي‌گيرد. وي افزود: من به سارقان هشدار مي‌دهم كه ما اشراف خوبي روي جرم و مجرمان داريم و از تجهيزات پيشرفته استفاده مي‌كنيم و حتي زاغ زنان را شناسايي مي‌كنيم. فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ادامه داد: بخشي از مردم احساس مي‌كنند اگر گاو صندوق خريده و آن را در حانه نصب كنند، امنيت را خريده‌اند؛ در حالي‌كه كمك به سارق كرده‌اند همه اموال مهم خود مانند طلا و مدارك را يك جا جمع كرده‌اند. محمديان گفت: خريد گاوصندوق شرايط دارد. اگر گاوصندوق درخانه باشد بايد در ديوار جاساز شده باشد يا به اسكلت ساختمان جوش داده شده باشد و اصلا نبايد در ديد و در دسترس باشد. سارقان مي‌توانند يا گاوصندوق را بدزدند يا در آن را بشكنند. او افزود: ما ۲۰ ايستگاه رصد فضاي مجازي داريم كه تمام آگهي‌هاي مجازي را بررسي مي‌كنند كه در صورت مشكوك بودن آنها قطعا با افراد متخلف برخورد مي‌شود.

ارسال نظر