وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

۱۴۰۳/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۹:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۴۹۷
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

اداره کل استان تهران اعلام کرد: طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر تا شب در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ساعات بعد از ظهر تا شب در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک با احتمال انتقال موقت گرد و خاک از استان‌های همجوار،  افزایش بعضی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۱ مردادماه) کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۲ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه ( ۲۲ مردادماه) کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر