آماده‌باش مديريت بحران تهران

۱۴۰۳/۰۵/۱۸ - ۰۰:۴۴:۲۴
کد خبر: ۳۱۸۳۹۳
آماده‌باش مديريت بحران تهران

مديركل مديريت بحران استان تهران در خصوص گرمازدگي افراد در روزهاي گرم هشدار داد.

مديركل مديريت بحران استان تهران در خصوص گرمازدگي افراد در روزهاي گرم هشدار داد.

حامد يزدي مهر با اشاره به هشدار اعلام شده از سوي سازمان هواشناسي گفت: برابر پيش‌بيني سازمان هواشناسي و هشدار اعلام شده شاهد گرماي هوا هستيم.مديركل مديريت بحران استان تهران در خصوص خطر گرمازدگي به‌ويژه در گروه‌هاي حساس، اطفال و سالمندان هشدار داد و گفت: توصيه اكيد مديريت بحران اين است كه در روزهاي اعلان هشدار گرما، افراد به ويژه گروه‌هاي حساس به هيچ عنوان از منزل خارج نشوند و در صورت ضرورت حضور در فضاي باز، حتماً براي محافظت پوست و چشم خود در برابر گرما و اشعه مضر خورشيد از كلاه و عينك آفتابي استفاده كنند.
او در خصوص عدم نگهداري كودكان يا سالمندان در وسيله نقليه پارك شده و خاموش نيز هشدار داد و گفت: در برخي موارد طي سال‌هاي گذشته شاهد اين بي‌احتياطي‌ها بوده‌ايم كه ضروري است در اين زمينه هشدار داده شود و افراد به اين موضوع توجه لازم را داشته باشند.
به گفته يزدي مهر، مديريت بحران نيز درپي هشدار اعلام شده در حالت آماده باش است و توصيه‌هاي لازم را در اين خصوص به دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي ارايه كرده است.
يزدي مهر با تاكيد به مردم و شهروندان استان تهران در خصوص پرهيز از انجام فعاليت بدني سنگين، گفت: ضروري است كه افراد به‌طور منظم مايعات بنوشند و ضمن خودداري از مصرف نوشيدني‌هاي شيرين، در طول روز پنجره‌ها را بسته نگه دارند و از تابش آفتاب به داخل منزل جلوگيري كنند.

ارسال نظر