افغانستانی که بیش از ۱۶۰ موبایل را به سرقت برد

۱۴۰۳/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۵۱۰
افغانستانی که بیش از ۱۶۰ موبایل را به سرقت برد

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با بیان اینکه، با اقرار صریح متهم مشخص شد وی در حال انتقال گوشی‌های مسروقه به سمت کشور همسایه شرقی بود.

سردار رضا بنی اسدی فر، کشف ۱۶۳ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی توسط مأموران پلیس راه آهن تهران گفت: به دنبال اجرای طرح مبارزه با سرقت و قاچاق اموال مسروقه که در دستور کار مأموران پلیس راه آهن می‌باشد به طور ویژه موضوع قاچاق گوشی‌های سرقتی در دستور کار یگان‌های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.وی ادامه داد: مأموران پلیس راه آهن کرج مستقر در سالن مسافری به یکی از مسافران تبعه کشور‌های همسایه شرقی که قصد سفر با قطار به سمت مشهد مقدس را داشت مظنون می‌شوند.

به گزارش تجارت نیوز، این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به آموزش‌های لازم در امر چهره زنی در خصوص کشف سرقت و قاچاق در سالن‌های مسافری، این فرد که خود را مقابل مأموران می‌بیند قصد فرار داشت، که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران دستگیر، در بازرسی از وسایل همراه متهم تعداد ۱۶۳ دستگاه انواع تلفن همراه هوشمند و تعداد پنج جلد گذرنامه غیر همنام کشف شد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با بیان اینکه، با اقرار صریح متهم مشخص شد وی در حال انتقال گوشی‌های مسروقه به سمت کشور همسایه شرقی بوده، اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و موضوع تحت رسیدگی می‌باشد.

سردار بنی اسدی فر با قدردانی از تلاش‌های کارکنان پلیس راه آهن سراسر کشور در راستای مبارزه با سرقت و کشف اموال هموطنان گفت؛ کارکنان این پلیس در اقصی نقاط کشور تمام توان خود را به کار گرفته تا با هرگونه قاچاق و سرقت در سطح حوزه ریلی مقابله کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گوشی‌های تلفن همراه سرقتی کشف شده، تحویل اداره آگاهی استان البرز می‌شود تا پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آنها شود.

ارسال نظر