واکنش ام‌باپه به طلسم شکنی در لالیگا

واکنش ام‌باپه به طلسم شکنی در لالیگا

۱۴۰۳/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۲:۰۱
|
کد خبر: ۳۲۰۰۴۲

ستاره فرانسوی رئال مادرید به نخستین گل‌های خود در لالیگا واکنش نشان داد. البته او بیشتر از پیروزی رئال خوشحال است.

در آخرین بازی از هفته چهارم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس بود که در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر شاگردان پلگرینی را مغلوب کنند.

به گزارش ایسنا، هر ۲ گل رئال مادرید در این بازی را کیلیان ام‌باپه به ثمر رساند تا به طلسم گل نزدن در ۳ بازی ابتدایی فصل در لالیگا پایان بخشد.

به نوشته مارکا، ام‌باپه بعد از بازی گفت: این یک لحظه خاص برای من بود. پیش بینی می‌کردم که در این ورزشگاه اسطوره‌ای گل بزنم. به نظرم برنابئو بهترین ورزشگاه جهان است و گل زدن در آن برای هر بازیکن خاص است اما مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. باید بعد از تساوی ناامید کننده برابر لاس پالماس در این بازی به پیروزی دست پیدا می‌کردیم. بازی بسیار سختی بود اما ما رئال مادرید هستیم.

او درباره گل نخست خود گفت: این گل با همکاری براهیم دیاز و رودریگو شروع شد و بعد توپ به والورده رسید. .والورده پاس دیدنی به من داد که هنر او را نشان داد. مطمئن بودم که توپ به من می‌رسد و آن را گل می‌کنم. ما برای اعتماد به نفس بیشتر به این پیروزی بزرگ نیاز داشتیم. هنوز در ماه سپتامبر  هستیم و برای پیروز شدن نیاز به اعتماد به نفس بیشتری داریم. باید در کنار هم باشیم تا به راحتی پیروز شویم.

این بازیکن فرانسوی در ادامه صحبت ‌های خود گفت: من بسیار خوب هستم. از زمان رسیدنم به  اینجا احساس خوبی داشته‌ام و برخورد بسیار صمیمانه‌ای با من شده است.

سه بازی گل نزدن شاید برای بعضی دیگر از بازیکنان زیاد نباشد اما برای من بسیار زیاد است و باید در دیدارهای قبلی هم گل می‌زدم که متاسفانه نتوانستم. همه بازیکنان و باشگاه رئال مادرید و هواداران در کنار من بودند. آن‌ها به من اعتماد به نفس دادند تا با انگیزه بیشتری بازی کنم. برای این باشگاه و پیراهن نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم.

او در پایان درباره تشویقش توسط هواداران بعد از تعویض گفت: این یک رویا است که من اینجا هستم. امیدوارم که گل‌های بیشتری بزنم تا بیشتر با تشویق هواداران مواجه شوم.

رئال مادرید با این پیروزی ۸ امتیازی شد و هم‌امتیاز با اتلتیکو مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت. بارسلونا با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.