قیمت خودرو امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳؛ این خودروی ایران ۸۰۰ میلیون تومان شد + جدول

قیمت خودرو امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳؛ این خودروی ایران ۸۰۰ میلیون تومان شد + جدول

۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰:۰۲
|
کد خبر: ۳۲۰۷۴۳

قیمت خودرو امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ مشخص شد. طبق داده‌های اعلامی روند قیمتی در محصولات داخلی غالباً صعودی بوده و در محصولات مونتاژی متفاوت مشاهده می‌شود.

قیمت خودرو امروز 25 شهریور 1403 مشخص شد. طبق داده‌های اعلامی روند قیمتی در محصولات داخلی غالباً صعودی بوده و در محصولات مونتاژی متفاوت مشاهده می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز یکشنبه 25 شهریور 1403 اعلام شد. بازار داخلی در مدل‌های مختلف با افزایش قیمت روبه‌روست، اما منحنی بازار مونتاژی متفاوت از بازار داخلی بوده‌است. طوری که تعدادی از محصولات نوسانی و تعدادی دیگر به اغما رفته و در جای خود استوار ماندند.قیمت خودرو‌های داخلی
قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات صعودی گزارش می‌شود.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما که در دسته محصولات محبوب شرکت ایران خودروست که امروز شیب مثبت به خود گرفته و با صعود 10 میلیون تومانی به نرخ 995 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V4 و دیگر مدل‌ مختلف آن با رشد قیمت مواجه شده و امروز با افزایش 10 میلیون تومانی به قیمت 930 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳؛ این خودروی ایران ۸۰۰ میلیون تومان شد + جدول

پژو پارس TU5 از محصولات شتابدار و پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت هفت میلیون تومانی به قیمت 893 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک از اتومات‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با رشد 10 میلیون تومانی به نرخ 528 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (رادیال) در شمار محصولات سایپا، که با رشد هفت میلیون تومانی به قیمت 590 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی دد تعدادی از محصولات متفاوت گزارش می‌شوند.

یکی از مدرن‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز هم با روند صعودی ادامه‌دار شد و پس از رشد قیمت 40 میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و 450 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پیکاپ G9 یکی از محصولات پرآپشن و قدرتمند شرکت بهمن موتور است که امروز ده میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و 320 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاین مکس از دسته محصولات مونتاژی که از سوی ایران خودرو عرضه می‌شود امروز با صعود 20 میلیون تومانی با یک میلیارد و 680 میلیون تومان تحویل متقاضی می‌گردد.

قیمت خودرو امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳؛ این خودروی ایران ۸۰۰ میلیون تومان شد + جدول