«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۷ مهر ۱۴۰۳؛ نرخ ارز در بازار آزاد چقدر تحت تاثیر تحولات خاورمیانه قرار گرفت؟ + جدول

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۲۱۵۹۴

قیمت دلار امروز با افزایش ۷۰۰ تومانی در کریدور ششم یک کانال بالا رفت. روند افزایشی قیمت دلار با افزایش تنش در منطقه خاورمیانه گره خورده و سایر ارزهای مهم را با خود همراه کرده است. در نخستین روز هفته قیمت تتر با دلار تراز شد.

قیمت دلار امروز ۷ مهر ۱۴۰۳ / تتر ۶۱ هزار و ۱۰۰ تومان شد

به گزارش تجارت نیوز، قیمت دلار امروز با افزایش ۷۰۰ تومانی در کریدور ششم یک پله پیش‌روی کرد. در لحظه نگارش این گزارش دلار در کف کانال ابتدایی کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-09-28 at 11.59.14 AM

افزایش تنش در منطقه و بالا گرفتن درگیری میان رژیم صهیونیستی و لبنان با وجود ارزپاشی بازارساز روند تقاضا را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است.

درهم به کانال ۱۷ هزار تومانی نزدیک شد

قیمت درهم امروز با رشد ۵۴۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر در سطح ۶۱ هزار و ۱۰۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۵۵۰ تومانی داشت. این ارز دیجیتال با دلار ۱۰۰ تومان اختلاف قیمت دارد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۱ هزار و ۱۶۰ تومانی معامله شد و رشد ۶۰۰  تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۷ هزار و ۷۹۰ تومانی ایستاد و رشد ۹۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۵۹۸ تومانی عرضه شد و افزایش ۲۰ تومان داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۶۱۵ تومانی عرضه شد و افزایش ۲۵ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.