قیمت دلار امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۳؛ نرخ ارز در بازار آزاد چقدر نوسان داشت؟ + جدول

۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۲۷۵۴

قیمت دلار امروز با نوسانات ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و در منطقه معاملاتی روز گذشته معامله شد. ارزپاشی سیاست‌گذار و آرامش سیاسی، دلار را در روند رنج قرار داده است.

قیمت دلار امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۳ /  دلار رنج شد

به گزارش تجارت نیوز، قیمت دلار در شروع به کار بازارها در دومین روز هفته در منطقه معاملاتی روز شنبه با تلرانس ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی درجا زد و در مرز کانال دوم و سوم کریدور ششم قرار گرفت. دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه بالایی کانال دوم از کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-10-13 at 12.23.20 PM

معامله‌گران روند رنج قیمت اسکناس دلار در دو روز اخیر را متاثر از تعادل در عرضه و تقاضا، سیاست تثبیت بانک مرکزی و آرامش اوضاع سیاسی می‌دانند.

گفتنی است امروز قیمت تتر نیز همانند دلار نوسان محدودی داشت و با این اسکناس در یک خط ایستاد. قیمت درهم روز یکشنبه افزایش محدود ۵۰ تومانی داشت.

تتر با دلار در یک خط ایستاد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۵۰ تومانی داشت. قیمت تتر همانند دلار در روند رنج قرار گرفت و در سطح ۶۲ هزار و ۹۰۰  تومانی قرار گرفت. این ارز دیجیتال امروز ۵۰ تومان از قیمت دلار جلو افتاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۱ هزار و ۸۸۰ تومانی معامله شد و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۸ هزار و ۵۹۰ تومانی ایستاد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۶۱ تومانی عرضه شد و رشد ۱۹ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۷ هزار و ۷۵۰ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۵۵ تومانی داشت.