قیمت دلار امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳؛ نرخ ارز در بازار آزاد چقدر ریخت؟ + جدول

۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۳۳۳۴

قیمت دلار امروز با کاهش ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد؛ اما برخی سیگنال‌ها در خصوص حمله حزب الله به دفتر نتانیاهو قیمت دلار را ز به پله‌های پایانی کانال سوم از کریدور ششم نشاند. این اسکناس در هفته‌های گذشته در روند الاکلنگی قرار داشت. معامله‌گران وضعیت بازار را شکننده عنوان می‌کنند.

قیمت دلار امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳ /  تتر ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومانی شد به گزارش تجارت نیوز، قیمت دلار امروز با کاهش ۴۰۰ تومانی در نیمه کانال سوم از کریدور ششم بازگشایی شد؛ اما سیگنال حمله حزب‌ الله به دفتر نتانیاهو این اسکناس را به کانال چهارم از کریدور ششم نزدیک کرد.

Screenshot 2024-10-19 at 12.30.26 PM

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز در شرایط شکننده‌ای قرار دارد وارزپاشی سیاست‌گذار قیمت دلار را در منطقه تعادلی فعلی حفظ کرده است.

دلار حواله به کانال ۴۹ هزار تومانی نزدیک شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۴۶۰ تومانی بازگشایی شد و کاهش ۴۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۳ هزار و ۵۰۰  تومانی قرار گرفت و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۳ هزار و ۷۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۹ هزار و ۲۱۰ تومانی ایستاد و کاهش ۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۲۴۲ تومانی عرضه شد و رشد نزدیک به ۵۰ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۸ هزار و ۵۴۳ تومانی عرضه شد و افزایش نزدیک ۱۳۸ تومانی داشت.