قیمت دلار امروز ۷ آبان ۱۴۰۳؛ ارز در بازار آزاد چقدر گران شد؟

۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۲۴۱۸۷

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۰۰ تومانی در کریدور ششم پیش‌روی کرد. روز دوشنبه سایر ارزهای مهم نیز با رشد محدود قیمت دلار همراه شد و تتر نیز با افزایش ۵۰۰ تومانی به کانال ۶۷ هزار تومانی ورود کرد.

قیمت دلار امروز ۷ آبان ۱۴۰۳ / تتر وارد کانال ۶۷ هزار تومانی شد به گزارش تجارت نیوز، قیمت دلار امروز نیز همانند روز یکشنبه در بازگشایی بازارها رشد ۵۰۰ تومانی داشت و در نیمه بالایی کانال ۶ از کریدور ششم معامله شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot 2024-10-28 at 11.55.47 AM

با وجود اینکه وضعیت بازار ارز در تعادل قرار دارد، اما معامله‌گران تنش‌های منطقه‌ای را همچنان ریسکی برای رشد قیمت دلار می‌دانند و معتقدند بازار از التهاب اخبار نامساعد سیاسی خالی نشده است.

قیمت درهم فریز شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۸ هزار و ۲۲۰ تومانی بازگشایی شد نسبت به روز یکشنبه تغییری نداشت. قیمت تتر در سطح ۶۶ هزار و ۵۰۰  تومانی قرار گرفت و رشد ۱۵۰ تومانی داشت. قیمت تتر روز دوشنبه با رشد ۵۰۰ تومانی قیمت دلار همراه شد و به کانال ۶۷ هزار تومانی ورود کرد. این ارز دیجیتال امروز با قیمت ۶۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۶ هزار و ۲۷۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۷۱ هزار و ۸۸۰ تومانی ایستاد و تغییر قیمت نداشت.

گفتنی است روز دوشنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۴۴۵ تومانی عرضه شد و ۲۶ تومان گران شد. حواله دلار نیز با رقم ۴۹ هزار و ۷۱ تومانی عرضه شد و افزایش ۲۶ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.