برندهای معتبر بزرگ‌ترین سرمایه کشورها هستند

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۴۵۴


دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: برندهای معتبر بزرگ‌ترین سرمایه کشورها هستند که منجر به پیشرفت اقتصادی جوامع می‌شوند. به گزارش مهر و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهارمین دوره همایش معرفی برندهای برتر منطقه آذربایجان (ایران تک)، کریم صادق‌زاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: معرفی برندهای برتر منطقه آذربایجان چند سالی است که توسط سازمان مدیریت صنعتی استان و با مشارکت سایر نهادها برگزار می‌شود و امسال طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد شرکت‌ها را از ۱۰۰ به ۵۰۰شرکت ارتقا یافته است که نشان از موفقیت و آثار مثبت اجرای طرح در سال‌های قبل دارد. صادق‌زاده بااشاره برندهای معتبر کره جنوبی که اقتصاد این کشور را متحول کرده‌اند، ابراز داشت: امروزه برندهای معتبر بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشورها به‌شمار می‌روند و ارزیابی موفقیت‌ها یا شکست‌ها در دنیای اقتصادی امروز با تکیه بر مارک‌های تجاری صورت می‌گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز تصریح کرد: متاسفانه مبحث مدیریت برندسازی ازجمله موضوعاتی است که در کشور ما مورد غفلت واقع شده ولی در استان آذربایجان‌شرقی با همت و تلاش سازمان مدیریت صنعتی چندسالی است که به این موضوع توجه جدی صورت می‌گیرد و برندهای معتبر منطقه تجلیل و تقدیر می‌شوند.

مشاهده صفحات روزنامه