کوتاه از کلان

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۳۳۷

تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه ماند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، از ابقای غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران به‌عنوان رییس این کمیسیون در سال دوم مجلس دهم خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایرنا، درمورد انتخابات هیات رییسه جدید کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در سال دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا تاجگردون با 21رای به‌عنوان رییس کمیسیون انتخاب شد و جهانبخش محبی‌نیا نماینده شاهین‌دژ به‌عنوان نایب‌رییس اول و هادی قوامی نماینده اسفراین به‌عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین علی کاظمی باباحیدری نماینده اردل و فارسان به‌عنوان دبیر اول، محسن بیگلری نماینده سقز و بانه به‌عنوان دبیر دوم و محمدمهدی مفتح به‌عنوان سخنگو انتخاب شدند.


ممنوعیت اعطای جوایز بدون تایید سازمان بهره‌وری

سازمان ملی بهره‌وری اعلام کرد: براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، تمام جوایز مرتبط با موضوع بهره‌وری یا تعالی از این پس باید از سوی این سازمان اعتباردهی شوند.

به گزارش سازمان ملی بهره‌وری ایران، براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، تمام جوایز مرتبط با موضوع بهره‌وری یا تعالی از این پس باید از سوی سازمان ملی بهره‌وری اعتباردهی شوند.

بر این اساس مطابق بخشنامه اعتباردهی جوایز مرتبط با بهره‌وری و تعالی سازمانی که از سوی سازمان اداری و استخدامی صادر شده است، از این پس تمام جوایز با عناوین بهره‌وری / تعالی یا عناوینی که این عبارات را به ذهن متبادر می‌کند به‌ همراه عبارات «ایران» یا «کشور» یا «ملی» ملزم به کسب مجوز اعتباردهی از سازمان ملی بهره‌وری ایران هستند، بنابراین جوایزی که مراحل اعتبارسنجی را نگذرانده باشند، از نظر سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان ملی بهره‌وری ایران معتبر نیستند.


افزایش ۸ درصدی مالیات ۹۴ به‌عنوان مالیات مقطوع 95

سازمان امور مالیاتی در دستورالعملی عملکرد مالیات سال ۹۵ برخی مشاغل تا سقف ۱۵۶ میلیون تومان را طبق تبصره ماده ۱۰۰ مقطوع اعلام کرد.

به گزارش سازمان امور مالیاتی کشور، در دستورالعملی طبق تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات عملکرد سال ۹۵ برخی مشاغل و گروه‌هایی که میزان فروش کالا و خدمات سالانه آنها حداکثر ۱۰ برابر معافیت موضوع ماده ۸۴ این قانون بود، را به صورت مقطوع، تعیین و وصول خواهد کرد. براساس این دستورالعمل، سقف حداکثر ۱۰برابر معافیت موضوع ماده ۸۴، ۱۵۶میلیون تومان خرید، فروش یا خدمات است، بنا بر این دستورالعمل، صاحبان مشاغل باید اظهارنامه‌ مالیاتی عملکرد سال ۹۵ را تا پایان خردادماه به ادارات مالیاتی تسلیم کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر