اخبار

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۳۴۱

رونمایی از سمفونی روح‌الله با حمایت بانک گردشگری

سمفونی «روح‌الله» با حمایت بانک و گروه مالی گردشگری و اجرای ارکستر تهران در تالار وحدت رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در آستانه بیست و هشتمین سالگرد بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام‌خمینی(ره)، در مراسمی با حضور شماری از اعضای بیت امام راحل، معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان محیط‌زیست، مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و جمعی از مدیران ارشد بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری، سمفونی روح‌الله اثر شاهین فرهت در 4 بخش به اجرا درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

براساس این گزارش، این سمفونی به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره)، با الهام از زندگی ایشان در 4 بخش تولد و دوران کودکی، دوران مبارزه، دوران رهبری و ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با رهبری سهراب کاشف به اجرا در آمد. همچنین در حاشیه این مراسم، از خدمات رییس گروه مالی گردشگری به عرصه هنر و فرهنگ با اهدای تندیس امام راحل تقدیر شد. گفتنی است بانک گردشگری در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، همواره از حامیان رویدادهای فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی بوده است.


افتتاح ریس ابهر با تسهیلات بانک صنعت

طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر افتتاح شد. طی مراسمی با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر در استان زنجان افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت پویا ریس که علاوه بر رنگرزی الیاف و نخ، نخ 100درصد پنبه‌یی (رینگ) و نخ پنبه پلی‌استر (رینگ) تولید می‌کند 10 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و یک میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی از این بانک دریافت کرده و برای 146 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. این شرکت در زمینی به مساحت 38 هزار و 477 مترمربع و زیربنای 25 هزار و 334 مترمربع احداث شده است و نقش موثری در تحرک اقتصادی منطقه ایفا می‌کند.

گفتنی است طی سال‌های گذشته بانک صنعت و معدن طرح‌های بزرگ، کوچک و متوسط زیادی را در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسانده و از این طریق گام‌های اساسی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداشته است.


تقدیر مدیران اقتصادی

از بانک صنعت و معدن

جمعی از مدیران اقتصادی، صنعتی و بانکی در نامه‌های جداگانه‌یی از افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به خاطر دستاوردهای این بانک در دوران دولت تدبیر و امید و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد توسعه پایدار صنعتی در کشور قدردانی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین، رسول اف مدیرعامل بانک آینده و جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل عملکرد بانک صنعت و معدن را عاملی مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، توسعه صنعتی و افزایش سطح اشتغال در کشور توصیف کردند.


طلا و سکه گران و ارزها ارزان شدند

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز با 4400تومان افزایش یک میلیون و 205هزار و ۹۵۰تومان و هر دلار امریکا نیز با 3تومان کاهش 3730تومان بود. به گزارش«تعادل» قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار ارز و سکه تهران با ۴هزار و ۴۰۰تومان افزایش قیمت نسبت به روز شنبه، یک میلیون و ۲۰۵هزار و ۹۵۰تومان بود.

همچنین نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر یک میلیون و ۱۷۷هزار تومان داد و ستد شد. نیم سکه دیروز با یک هزار تومان افزایش ۶۳۶ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز بدون تغییر ۳۶۱هزار تومان بود همچنین هر قطعه سکه گرمی نیز با افزایش هزار تومانی ۲۵۰هزار تومان قیمت خورد. در عین حال هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با ۵۰۸ تومان افزایش ۱۱۴هزار و ۷۵۲تومان ارزش‌گذاری شد. هر دلار امریکا نیز دیروز با ۳تومان افت نسبت به روز شنبه ۳۷۳۰تومان، یورو با ۸ تومان کاهش ۴۲۵۲تومان و هر پوند انگلیس هم با ۱۲تومان افزایش قیمت ۴۸۶۴تومان بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر