پاسخگویی به مطالبه‌های مردمی از طریق شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۱۷۲
پاسخگویی به مطالبه‌های مردمی 
از طریق شبکه‌های اجتماعی

اصفهان   نخستین نشست کارگروه شماره 5 معاونان خدمات مشترکین شرکت‌های آبفای شهری به میزبانی اصفهان برگزار شد. در این نشست مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی، هدف از تشکیل کارگروه‌های پنج گانه معاونان خدمات مشترکین را ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی برای ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات متنوع به مشترکین دانست. شهرام حیدریان افزود: اعضای این کارگروه‌ها باید نسبت به تشکیل کمیته‌های استانی خود اقدام کرده و ضمن اخذ و پردازش نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان ادارات آبفای هر استان، آن را به کارگروه‌های منطقه‌یی و کشوری ارائه کنند. مدیرعامل آبفای استان اصفهان نیز در این نشست بر شناسایی نقاط قوت و ضعف آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب تاکید کرد و گفت: اعضای این کارگروه‌ها باید با استفاده از نظرات کارشناسان حقوقی، نسبت به بازنگری و ویرایش آیین‌نامه عملیاتی با توجه به شرایط و مقتضیات روز جامعه اقدام کنند. هاشم امینی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطالبه‌گر شده و مسائل را رصد می‌کنند. بر این اساس باید با تدبیر در کمترین زمان پاسخگوی مطالبات مردم بود.