کیفی‌سازی مراکز خدمات گردشگری

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۱۶۱۳۶۹
کیفی‌سازی 
مراکز خدمات گردشگری

زنجان|معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان معتقد است: خودارزیابی و دریافت بازخوردها در اولویت برنامه‌های ستاد باشد. مهرداد سلطانی دیروز در جلسه ستاد اجرای خدمات سفر استان زنجان اظهار کرد: این ستاد سالانه تشکیل می‌شود و اعضا به وظایف خود واقف‌اند اما نباید این اتفاقات تکرار شود، بلکه باید خودارزیابی انجام و بازخوردها دریافت شود و برنامه‌های آتی دارای اصلاحات باشد. وی با اشاره به اینکه به‌طور معمول سالانه با افزایش سفرهای نوروزی روبه‌رو هستیم، بیان کرد: در این بین شهرداری‌ها و میراث‌فرهنگی بیشترین نقش را دارند و بهبود زیرساخت‌های رفاهی استان زنجان به دلیل قرارگیری در شاهراه ارتباطی، نزدیکی به پایتخت و جذب مسافران، امری ضروری است و باید کاستی‌ها در حوزه کمی و کیفی برطرف شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، نظارت را بخش مهمی از کار کمیته‌های خدمات سفر دانست و گفت: باید نظارت روی تاسیسات شهری و مراکز خدماتی بین‌راهی، مکان‌های گردشگری و تفریحی بیشتر شده و اقدامات برای کیفی‌سازی خدمات از هم‌اکنون آغاز شود.