خدمات غیرحضوری برای مشترکان برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ارایه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان در این شرکت خبر داد. فرامرز سپری در گفتوگویی با بیان اینکه در شرایط موجود زیرساخت ارایه 40 خدمت در شرکت توزیع نیروی برق مازندران به صورت غیرحضوری فراهم میباشد، افزود؛ تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، بتوانیم از ابتدای آذرماه همه خدمات به مشترکین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، به صورت غیرحضوری ارایه کنیم .وی با اشاره به اینکه مشترکان مازندرانی میتوانند با نصب سامانه برق من از سایتهای مرتبط، تقاضای مورد نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند، گفت؛ مشترکان با این کد رهگیری میتوانند در بخش پیامها، روند کارها را پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند .سپری گفت؛ این اپلیکیشن بهترین راهکار دریافت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور است که با استفاده از آن تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مشاهده و پرداخت قبض، مشاهده سوابق مصرف، اعلام خاموشی و اطلاعات برق امید و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری در شرکتهای توزیع نیروی برق کشور ارایه میشد را داراست. گفت؛ در این شرکت همواره به سیستمی و الکترونیکی شدن فعالیتها اعتقاد داریم و تلاش مضاعفی صورت میگیرد و در حال حاضر پرداختهای الکترونیکی غیر حضوری از طریق؛ سامانه برق من، همراه بانک، اینترنت بانک، دستگاههای خود پرداز ATM، دستگاههای کارت خوان (POS) تلفن بانک انجام میپذیرد.